news-background
news-background

خیانت همسر ناتالی پورتمن به جدایی کشیده شد

بازیگر «قوی سیاه» از همسرش جدا شده است.

«ناتالی پورتمن» از همسر تهیه‌کننده‌اش «بنجامین میلپیه» پس از ۱۱ سال جدا شد. منابع نزدیک به پورتمن تأیید کرده‌اند که این بازیگر خیانت همسرش را نبخشیده و از او جدا شده است.

چند ماه پیش گزارش شد که این زوج پس از خیانت سعی کرده‌اند رابطه خود را ادامه دهند اما «یو‌اس ویکلی» تأیید می‌کند که آن‌ها از یکدیگر جدا خواهند شد. یکی از منابع نشریه می‌گوید: «پس از آنکه خبر رابطه مخفیانه بیرون آمد، سعی کردند زندگی مشترکشان را ادامه دهند اما در حال حاضر جدا شده‌اند.»

پورتمن ۴۲ ساله هفته پیش در سیدنی استرالیا به تنهایی و بدون حلقه ازدواج دیده شده بود. در ماه ژوئن گزار شد که میلپیه با «کامیل اتین» فعال محیط زیست ۲۵ ساله رابطه مخفیانه‌ای داشته است. در آن زمان منابعی ادعا کردند که پورتمن از این اتفاق احساس «حقارت» می‌کند اما سعی خواهد کرد که اعتمادش به میلپیه را «بازسازی» کند: «ناتالی معتقد است که رابطه مخفیانه بنجامین کوتاه و احمقانه بوده و هیچ ارزشی برای این مرد ندارد.»

پس از گذشت دو ماه بعد، به نظر می‌رسد که پورتمن به نتیجه دیگری رسیده و احساس متفاوتی پیدا کرده است. پورتمن و میلپیه دو فرزند ۱۲ و ۶ ساله دارند.

میلپیه که اخیراً اولین فیلم بلندش در مقام کارگردان تحت عنوان «کارمن» (Carmen) را کارگردانی کرده یک رقصنده و طراح رقص است و در زمان فیلمبرداری «قوی سیاه» (Black Swan) با پورتمن آشنا شده بود. آن‌ها در سال ۲۰۱۲ ازدواج کردند و تا سال ۲۰۱۳ در پاریس ساکن بودند. این دو در سال ۲۰۱۸ با فیلم «واکس لاکس» (Vox Lux) همکاری دیگری داشتند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید