news-background
news-background

ظاهر متفاوت جونا هیل یک ماه پس از متهم شدن به بدرفتاری و آزار جنسی

«جونا هیل» دگرگون شد.

یک ماه پس از متهم شدن به بدرفتاری، «جونا هیل» با ظاهری بسیار متفاوت نسبت به گذشته در مالیبو دیده شد. تصاویر این بازیگر ۳۹ ساله که آخر هفته گذشته برداشته شده او را بدون مو و ریش مجعد و بسیار لاغرتر از پیش نشان می‌دهد.

بازیگر فیلم‌های «سوپربد» (Superbad)، «مانی‌بال» (Moneyball) و «گرگ وال استریت» (Wolf of Wall Street) یک ماه پیش از سوی دوست دختر سابقش «سارا بریدی» به بدرفتاری متهم شده بود. بریدی در اینستاگرام پیام‌های خصوصی بازیگر را منتشر کرد و مدعی شد که هیل برای او «محدودیت‌هایی» چون «مدلینگ»، «موج‌سواری با مردان»، «ارسال تصویر خودت با لباس شنا» و «ارسال تصاویر جنسی» را تعیین کرده و از او درخواست کرده همه تصاویر ناشایست گذشته‌اش با لباس شنا را حذف کند.

هیل مدتی بعد از سوی «الکسا نیکلاس» بازیگر سریال «زویی ۱۰۱» (Zoey 101) به آزار جنسی متهم شد. نیکلاس ۳۱ ساله می‌گوید وقتی ۱۶ ساله بوده هیل او را بدون رضایت بوسیده است. این بازیگر علاوه بر این ادعا کرد که هیل «من را به در کوبید و زبانش را در گلویم فرو کرد.» بریدی ۱۲ ژوئیه از نیکلاس به خاطر شهامتش در مطرح کردن این ادعا ستایش کرد.

هیل به واسطه وکیلش همه این اتهامات را تکذیب کرد و گفت ادعای نیکلاس «کاملاً ساختگی» است. او اخیراً در «شما آدم‌ها» (You People) مقابل «ادی مورفی» دیده شده و در «پیامد» (Outcome) با «کیانو ریوز» همکاری می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۲۰:۲۱

من که دیگه مطمئن شدم تو ماجرای بتی محمودی و شوهرش که یه فیلم سوپرهالیوودی هم دربارشون ساختن حق با کدومشون بوده!

نمایش اسپویل
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۵۱

یه دونه مرد تو هالیوود باشه جونا هیل ه. بعد اینم دارن کنسل میکنن! چرا؟ چ.م به نامزدش گفته جلف نباش

نمایش اسپویل