news-background
news-background

کارگردان The Incredible Hulk: می‌خواستیم در دنباله کنسل شده فیلم هالک قرمز و خاکستری را معرفی کنیم

مارول دنباله «هالک شگفت‌انگیز» به کارگردانی «لویی لتریه» را کنسل کرد.

«لوئی لتریه» کارگردان فرانسوی «هالک شگفت‌انگیز» (The Incredible Hulk) می‌گوید در دنباله این فیلم ابرقهرمانی قصد داشته شخصیت‌های هالک قرمز و خاکستری را معرفی کند.

این فیلمساز در مصاحبه با «کامیک‌بوک» از دنباله کنسل شده «هالک شگفت‌انگیز» با بازی «ادوارد نورتن» یاد کرده و می‌گوید: «یک دنباله کامل بود. «هالک خاکستری» و «هالک قرمز» در آن بود – برای چیزهای خیلی خوبی برنامه‌ریزی کرده بودیم.»

شخصیت «هالک خاکستری» در کتاب‌های کامیک مارول نسخه جهش‌یافته‌ای از «بروس بنر» و در مقایسه با «هالک هوشمند» (Smart Hulk) «دنیای سینمایی مارول» بسیار جدی‌تر است.

لتریه می‌گوید:‌ «هالک در دنیای مارول شخصیت پیچیده‌ای است. دوست دارید هالک اولیه را ببینید... هالک خشمگین. اما از طرفی با «هالک خاکستری» و «هالک هوشمند» کمی از آن کاسته می‌شود و کمی کودکانه‌تر می‌شود.»

«ادوارد نورتن» در سال ۲۰۰۸ نقش «هالک شگفت‌انگیز» را برای مارول بازی کرد اما «مارک رافلو» در فیلم‌های بعدی مارول جانشین او شد و در سریال «شی-هالک» (She-Hulk) پلتفرم استریم دیزنی+ نقش‌آفرینی کرد.

«لیو تایلر» که در فیلم «هالک شگفت‌انگیز» لتریه نقش «بتی راس» دوست دختر «بروس بنر» را بازی کرده، قرار است در «کاپیتان آمریکا ۴» (Captain America: New World Order) بازگردد. «آنتونی مکی»، «هریسون فورد»، «شیرا هاس»، «تیم بلیک نلسون»، «دنی رامیرز» و «کارل لاملی» دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

«هالک شگفت‌انگیز» با بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری ساخته شد و ۲۶۴.۸ میلیون دلار فروخت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید