news-background
news-background

ویل اسمیت: اسپیلبرگ برای من هلی‌کوپتر فرستاد تا در Men in Black بازی کنم

اسمیت می‌گوید تمایلی به بازی در «مردان سیاه‌پوش» نداشته است.

«ویل اسمیت» می‌گوید «استیون اسپیلبر» برای راضی کردن او به بازی در فیلم «مردان سیاه‌پوش» (Men in Black) برای او یک هلی‌کوپتر فرستاده است. اسمیت در مصاحبه با برنامه «کوین هارت» در پیکاک (Hart to Heart) فاش می‌کند که در ابتدا تمایلی به بازی در این چندگانه نداشته است.

اسمیت می‌گوید «جیمز لسیتر» مدیر برنامه سابقش «تعیین‌کننده سلیقه» بوده و نقش‌هایی را برایش انتخاب کرده که امروز نقطه عطف کارنامه به شمار می‌آیند: «در دوران اوج، ۱۰ فیلمی که در اوج بازی کردم، جی‌ال انتخاب کرده بود. چشمانی [تیزبین] داشت. دوست نداشتم «در تعقیب خوشبختی» (The Pursuit of Happyness) را بازی کنم. نمی‌خواستم در فیلم «علی» (Ali) بازی کنم. جی‌ال «مردان سیاه‌پوش» را انتخاب کرد. این فیلم را کمی درک می‌کردم اما دوست نداشتم در آن بازی کنم.»

او اضافه می‌کند:‌ «یک سال بعد از «روز استقلال» (Independence Day) بود. بنابراین نمی‌خواستم پشت سر هم در دو فیلم درباره بیگانگان فضایی بازی کنم.»

اسمیت می‌گوید اسپیلبرگ که با کمپانی امبلین تهیه‌کننده «مردان سیاه‌پوش» بود شخصاً با او تماس می‌گیرد: «استیون اسپیلبرگ برای من یک هلی‌کوپتر فرستاد. تا با من حرف بزند. در نیویورک بودم. در خانه‌اش فرود آمدم. و در ملاقات اول من را راضی کرد. و اولین بار بود که لیموناد گازدار می‌خوردم. نمی‌توانید به این پیشنهاد نه بگویید. جذاب‌ترین حرف‌ها را زد. گفت: «به من بگو چرا نمی‌خواهی در فیلم من بازی کنی...»

اسمیت در سه فیلم «مردان سیاه‌پوش» نقش «مأمور جی» را بازی کرده است. او در سالی که به «کریس راک» سیلی زد برای بازی در «شاه ریچارد» (King Richard) برنده اسکار شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید