news-background
news-background

جسیکا چستین می‌گوید رابطه دوستانه او با اسکار آیزاک پس از سریال Scenes From A Marriage هرگز مثل گذشته نشده است

چستین برنده اسکار در «صحنه‌هایی از یک ازدواج» مقابل آیزاک نقش‌آفرینی کرده است.

«جسیکا چستین» برنده اسکار می‌گوید پس از مینی‌سریال «صحنه‌هایی از یک ازدواج» (Scenes From A Marriage) شبکه اچ‌بی‌او، رابطه دوستانه او با همبازی‌اش «اسکار آیزاک» هرگز مثل گذشته نشده است. چستین که برای بازی در این سریال نامزد گلدن گلوب شده در مصاحبه جدیدی با پادکست «مردان طلایی کوچک» (Little Gold Men) نقش خود را «بسیار سخت» توصیف کرده است.

چستین می‌گوید: ««صحنه‌هایی از یک ازدواج» خیلی سخت بود. اسکار [آیزاک] را خیلی دوست دارم، اما واقعیت این است که دوستی ما هرگز مثل گذشته نشد. مشکلی نخواهیم داشت اما پس از آن، فکر کردم که کمی استراحت نیاز دارم.»

او می‌گوید در این سریال «دوستت دارم، از تو بیزارم» زیادی وجود داشته و باید از دوست قدیمی‌اش مدتی دوری می‌کرده است. همان‌گونه که هواداران به زمان نیاز داشتند تا تصاویر فرش قرمز سریال در جشنواره ونیز را هضم کنند.

چستین ادامه می‌دهد: «اما در کاری که می‌کنم لذت زیادی وجود دارد. تزکیه زیادی است. احساس می‌کنم بهترین شغل دنیا را دارم چون می‌توانم این تجارب را داشته باشم. به‌شدت جذابند و من حس می‌کنم که از آن منند. اما از طرفی زندگی بسیار آرامی دارم. نیازی ندارم این شخصیت‌های رنج‌دیده را در زندگی‌ام داشته باشم. آن‌ها را بازی و تجربه می‌کنم و بعد به خانه می‌روم و آرام و بی‌سروصدا زندگی می‌کنم.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید