news-background
news-background

یک فیلم دو الوداع؛ تارانتینو از بروس ویلیس می‌خواهد در آخرین فیلمش Movie Critic نقش کوتاهی بازی کند – غیررسمی

آخرین فیلم تارانتینو «منتقد سینما» خواهد بود.

سال گذشته «بروس ویلیس» و خانواده‌اش اعلام کردند که این بازیگر پس از ابتلا با آفازی و از دست دادن قدرت تکلم از بازیگری کناره‌گیری می‌کند. در بیانیه آن‌ها آمده بود که ویلیس با این مشکلات چاره‌ای جز وداع با دنیای بازیگری ندارد.

ویلیس با بعضی از محبوب‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما از جمله «جان سخت» (Die Hard) و «حس ششم» (The Sixth Sense) که به برای او نامزدی اسکار را به ارمغان آورد شناخته می‌شود و در فیلم «قصه عامه‌پسند» (Pulp Fiction) سابقه همکاری با «کوئنتین تارانتینو» را دارد.

«دیلی اکسپرس» گزارش داده است که تارانتینو تمایل دارد نقش کوتاهی در دهمین و آخرین فیلمش «منتقد سینما» (The Movie Critic) به ویلیس بسپارد. یکی از منابع نشریه می‌گوید: «کوئنتین هنوز با خانواده بروس تماس نگرفته – و کاملاً به خواسته آن‌ها احترام می‌گذارد اگر بگویند او [برای بازیگری مقابل دوربین] بیش از حد بیمار است. در آن صورت، [تارانتینو] سعی خواهد کرد که کلیپ کوتاهی از یکی از پرشمار فیلم‌های بروس به فیلمش اضافه کند.»

تارانتینو پیش‌تر گفته بود که داستان فیلم آخر او در دهه ۱۹۷۰ و در مورد یک منتقد سینماست اما برخلاف تصور بسیاری به «پالین کیل» منتقد «نیویورکر» ارتباطی ندارد. در عوض، داستان مردی را روایت می‌کند که برای یک مجله پورنوگرافی می‌نویسد. بازیگران «منتقد سینما» هنوز انتخاب نشده‌اند اما تارانتینو می‌گوید «لئوناردو دی‌کاپریو» یا «برد پیت» برای این نقش پیرند: «هنوز تصمیم نگرفته‌ام اما بازیگری سی و پنج ساله و توانمند خواهد بود. بدون تردید بازیگر نقش اول جدیدی برای من خواهد بود.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید