news-background
news-background

ستایش ریدلی اسکات از واکین فینیکس: بهترین بازیگر شخصیت‌های آسیب‌دیده؛ Joker الهام‌بخش فیلم Napoleon بود

اسکات در «گلادیاتور» با فینیکس همکاری کرده بود.

«واکین فینیکس» در فیلم «سر به راه باش» (Walk the Line) نقش «جانی کش» و «جوکر» (Joker) نقش «آرتور فلک» کمدین شکست‌خورده را بازی کرده و با شخصیت‌های پیچیده بیگانه نیست. او در «ناپلئون» (Napoleon) «ریدلی اسکات» نقش «ناپلئون بناپارت» را بازی کرده که گفته کارگردان شخصیت «آسیب‌دیده» دیگری است.

اسکات در مصاحبه با مجله «امپایر» از نمایش فینیکس در «ناپلئون» ستایش می‌کند و می‌گوید: «او بهترین بازیگر [شخصیت‌های] آسیب‌دیده است.»

فینیکس به «امپایر» می‌گوید از همکاری با اسکات لذت برده است: «تجربه بی‌نظیری از همکاری با اسکات در «گلادیاتور» (Gladiator) داشتم در حالی که بسیار جوان بودم. اولین فیلم پرخرج من بود. واقعاً مشتاق تکرار آن تجربه یا چیزی شبیه به آن بودم. او در گذشته با من تماس گرفته بود، اما آثاری نبودند که برای هر دوی ما مطلوب باشند.»

اسکات در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید فیلم «جوکر» الهام‌بخش او برای کارگردانی «ناپلئون» بوده است. فینیکس برای «جوکر» در سال ۲۰۱۹ برنده اسکار بهترین بازیگر مرد نقش اول شد.

اسکات می‌گوید: «به واکین خیره شدم و گفتم: «این شیطان کوچک ناپلئون بناپارت است.» به او شباهت دارد.» او درباره ناپلئون اضافه می‌کند: «او را با اسکندر مقایسه می‌کنم. آدلف هیتلر. استالین. ببینید، این مرد اتفاقات بد زیادی را تجربه کرده بود. در عین حال، شهامت، اراده و نفوذش ستودنی بوده است. مرد فوق‌العاده‌ای بوده.»

«ناپلئون بناپارت» یکی از رهبران ارتش فرانسه بود که در سال ۱۸۰۴ به قدرت رسید. این فیلم ظهور ناپلئون را روایت خواهد کرد و مشخصاً بر روی رابطه پیچیده‌اش با جوزفین با بازی «ونسا کربی» تمرکز می‌کند. «طاهر رحیم» بازیگر نقش «پل باراس» رهبر «انقلاب فرانسه» است.

سونی پیکچرز «ناپلئون» را ۲۲ نوامبر در سالن‌های سینما اکران می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید