news-background
news-background

مدیر عامل پارامونت می‌گوید از این پس انیمیشن «اریجینال» نمی‌سازد؛ قلب گی‌یرمو دل تورو به درد آمد

اظهارات مدیر عامل پارامونت دل تورو را گران آمد.

«برایان رابینز» مدیر عامل پارامونت پیکچرز در مصاحبه با «ورایتی» می‌گوید با اجتناب از محتوای اریجینال بخش پارامونت انیمیشن را احیا خواهد کرد.

این استودیو به زودی فیلم انیمیشن «لاک‌پشت‌های نینجای جهش‌یافته نوجوان: هرج‌ومرج جهش‌یافتگی» (Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem) را پخش می‌کند که ممکن است بزرگ‌ترین موفقیت تاریخ پارامونت اینیمیشن را رقم بزند.

پارامونت انیمیشن در سال ۲۰۱۱ تأسیس شد و از آن پس ناکامی‌های تجاری «پارک عجایب» (Wonder Park)، «شرلوک نمز» (Sherlock Gnomes) و چند عنوان دیگر را تجربه کرد.

حالا که به نظر می‌رسد اکران‌های آزمایش «لاک‌پشت‌هیا نینجای جهش‌یافته نوجوان» موفق بوده، رابینز به این چندگانه می‌چسبد. او به «ورایتی» می‌گوید: «دیگر بحث دیزنی و پیکسار مطرح نیست. مردم به دنبال فیلم‌های انیمیشن قابل‌درک‌اند و فیلم‌هایی که نقطه نظر کمدی داشته باشند.» رابینز اضافه می‌کند: «ما یک فیلم انیمیشن اریجینال گسترده عرضه نمی‌کنیم و بعد دست به دعا برداریم که مردم بیایند.»

«گی‌یرمو دل تورو»‌ کارگردان فیلم استاپ-موشن «پینوکیو» (Pinocchio) در واکنش به این اظهارات رابینز در توییتر می‌نویسد: «خدای بزرگ.»

این فیلمساز پیش‌تر در مستر کلاس جشنواره فیلم انیمیشن آنسی گفته بود که استودیوهای هالیوود ژانر انیمیشن را ربوده‌اند: «انیمیشن برای من ناب‌ترین فرم هنری است، اما توسط مشتی اوباش ربوده شده. باید نجاتش دهیم. فکر می‌کنم می‌توانیم مسائل خوب زیادی را مثل اسب تروا وارد دنیای انیمیشن کنیم.» او اضافه می‌کند: «[شخصیت‌های این فیلم‌ها] به شکل یک کمدی-رمانتیک نوجوانانه تدوین شده‌اند، رفتاری تقریباً ایموجی-گونه. وقتی می‌بینم شخصیتی ابروهایش را افراشته می‌کند، یا دست به سینه می‌شود، ژستی گستاخانه می‌گیرد – آه، از چنین مزخرفاتی بیزارم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ مرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۳۳

دنیای انیمیشن هم مثل دنیای فیلم و سریال داره به ابتذال کشیده میشه،من این ابتذال رو توی بچگی وقتی شرک دو و عصریخبندان سه رو دیدم ،حس کردم. منظورم از ابتدال اون برداشت عامیانه از این کلمه نیست

نمایش اسپویل