news-background
news-background

ایلان ماسک Twitter را X کرد؛ سریال Simpsons پیش‌بینی کرده بود

ماسک از دوشنبه این هفته «توییتر» را به «ایکس» تبدیل کرد.

«ایلان ماسک» مدیر عامل شبکه اجتماعی توییتر به وعده خود عمل کرد و برنده «توییتر» (Twitter) را به «ایکس» (X) تبدیل کرد. او اعلام کرده است که از این پس هر «توییت» باید یک «ایکس» نامیده شود. این تغییر بنیادین در همین شبکه اجتماعی واکنش‌های مختلفی را برانگیخته است.

برخی از کاربران می‌گویند سریال انیمیشن «سیمپسون‌ها» (The Simpsons) لوگوی جدید توییتر را پیش‌بینی کرده است. در تصویری که آن‌ها به اشتراک گذاشته‌اند یکی از شخصیت‌ها موبایلی به دست گرفته که آیکن یکی از اپلیکیشن‌هایش شباهت زیادی به «ایکس» دارد.

«گریس رندلف» گزارشگر آمریکایی می‌نویسد:‌ «نمی‌دانم چه بگویم... خیلی احمقانه است که یک برند جهانی را این‌گونه از بین ببری... منطقی نیست... چرا لوگوی جدید ظاهر کهنه‌ای دارد؟»

«چنل ۴» بریتانیا برای توییتر آرزوی موفقیت می‌کند و می‌نویسد: «مردم هنوز به پلتفرم استریم ما می‌گویند 4OD بنابراین موفق باشید.» این توییت شگفتی برخی کاربران را در پی داشت و باعث شد که «چنل ۴» توضیح دهد: «برای کسانی که می‌پرسند: «اسمش 4OD نیست؟!» باید بگوییم که نام ما حالا «چنل ۴» است.»

پلتفرم استریم شبکه آی‌تی‌وی بریتانیا نیز اخیراً آی‌تی‌وی‌ایکس (ITVX) نامیده شده است. صفحه توییتر این پلتفرم در پاسخ به این پرسش یکی از کاربران که گفته بود آیا حرفی برای گفتن دارند یا نه می‌نویسد: «اوقاتمان تلخ است.»

لوگوی پلتفرم آی‌تی‌وی‌ایکس نیز بی‌شباهت با شبکه اجتماعی ایکس ماسک نیست. صفحه توییتر آن‌ها به شوخی تصویری از تبدیل لوگوی شبکه آی‌تی‌وی به لوگوی سابق توییتر منتشر کرده و می‌نویسد: «یک تغییر برند اورژانسی داشتیم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید