news-background
news-background

سرقت مجسمه ۷۰ کیلوگرمی و اقلام دیگر از محل فیلمبرداری Beetlejuice 2 در ورمانت

محل فیلمبرداری «بیتل‌جوس ۲» هدف دستبرد قرار گرفت.

یک مجسمه ۷۰ کیلوگرمی و اقلام دیگری از محل فیلمبرداری «بیتل‌جوس ۲» (Beetlejuice 2) در ورمانت سرقت شده است.

پلیس ایالت ورمانت در فیسبوک می‌نویسد: «نیروهای انتظامی ورمانت تحقیقات درباره سرقت این قطعه ۱۵۰ پوندی از محل فیلمبرداری «بیتل‌جوس ۲» در کورینث شرقی، به همراه یک تیر چراغ با تزئینات کدو تنبل را آغاز کرده‌اند. مجسمه بین ساعت ۵ بعد از ظهر پنجشنبه ۱۳ ژوئیه تا ۱۱ صبح دوشنبه ۱۷ ژوئیه به سرقت رفته است. سارقان درست بعد از نیمه شب جمعه ۱۳ ژوئیه تیر چراغ را در پشت یک وانت مدل قدیمی جی‌ام‌سی قرار داده‌اند.»

«تیم برتون» برای کارگردانی قسمت دوم بازمی‌گردد و با «مایکل کیتون» بازیگر فیلم کالت «بیتل‌جوس» همکاری دیگری خواهد داشت. این دو در فیلم «بتمن» سال ۱۹۸۹ نیز همکاری کرده بودند. «جنا اورتگا» در نقش دختر لیدیا با بازی «وینونا رایدر»، «مونیکا بلوچی»، «کاترین اوهارا» و «جاستین ترو» دیگر ستارگان این فیلم کمدی فراطبیعی خواهند بود.

ماه گذشته تصاویری از «جنا اورتگا» و «وینانا رایدر» در حال فیلمبرداری این پروژه منتشر شده بود. کیتون پیش‌تر به مجله «امپایر» گفته بود که این دنباله بر روی جلوه‌های ویژه عملی تکیه خواهد کرد: ««بیتل‌جوس» لذت‌بخش‌ترین فیلمی است که می‌توانید در آن بازی کنید. بسیار لذت‌بخش و عالی است. و می‌دانید چه خواهیم کرد؟ فیلم را درست مثل قسمت اول می‌سازیم.»

فیلم «بیتل‌جوس ۲» در حال حاضر قرار است ۶ سپتامبر سال ۲۰۲۴ اکران شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید