news-background
news-background

سریال‌های Walking Dead: Dead City و Walking Dead: Daryl Dixon برای فصل دوم تمدید شدند؛ تیزر سریال Walking Dead: The Ones Who Live با بازی اندرو لینکلن

تیزر اسپین‌‌آف‌های «مردگان متحرک» در کامیک-کان منتشر شد.

شبکه ای‌ام‌سی در کامیک-کان سن دیه‌گو تأیید کرد که فصل دوم سریال‌های اسپین‌آف «مردگان متحرک: شهر مردگان» (The Walking Dead: Dead City) با بازی «جفری دین مورگان» و «لورن کوهن» و «مردگان متحرک: دریل دیکسون» (The Walking Dead: Daryl Dixon) با بازی «نورمن ریداس» ساخته می‌شود.

«جفری دین مورگان» در «شهر مردگان» یک بار دیگر نقش شخصیت شرور نگان و «لورن کوهن» نقش مگی را بازی می‌کنند. هرچند این دو شخصیت در دو فصل اخیر «مردگان متحرک» به یکدیگر اعتماد بیشتری پیدا کردند اما اتفاقات گذشته تنش میان آن‌ها در ماجراجویی‌های تازه را از بین نخواهد برد. «گایوس چارلز» بازیگر «روشنایی‌های جمعه شب» (Friday Night Lights) دیگر بازیگر سریال خواهد بود.

«مردگان متحرک: شهر مردگان» ۱۸ ژوئن پخش خواهد شد.

در سریال «مردگان متحرک: دریل دیکسون» شخصیت دریل در تلاش است متوجه شود که چرا و چگونه سر از فرانسه درآورده است. دیگر بازیگران سریال «ملیسا مک‌براید»، «کلمنس پوزی»، «آدام ناگایتیس»، «لایکا بلانک فرانکارد» و «آن شاریه» خواهند بود.

«مردگان متحرک: دریل دیکسون» ۱۰ سپتامبر از ای‌ام‌سی پخش خواهد شد.

 

در کامیک-کان با انتشار یک تیزر عنوان سریال اسپین‌آف دیگر دنیای «مردگان متحرک» با بازی «اندرو لینکلن» و «دانای گوریرا» تأیید شد. این سریال «مردگان متحرک: آن‌هایی که زنده می‌مانند» (The Walking Dead: The Ones Who Live) نام گرفته و در سال ۲۰۲۴ پخش خواهد شد. در فصل نهم «مردگان متحرک» تصور می‌شد که ریک مرده است اما میشون با بازی گوریرا متوجه می‌شود که او زنده مانده.

ای‌ام‌سی علاوه بر این اعلام کرده است که فصل هشتم و پایانی «از مردگان متحرک بترس» (Fear the Walking Dead) پاییز آینده پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید