news-background
news-background

فیلمبردار Joker 2: لیدی گاگا از ما خواست او را «لی» صدا بزنیم

گاگا در «جوکر ۲» نقش «هارلی کویین» را بازی کرده است.

«لیدی گاگا» برای فیلم «جوکر ۲» (Joker: Folie a Deux) ظاهراً متد اکتینگ را پیشه کرده است. «لارنس شر» در مصاحبه جدیدی با پادکست «ترنچز تاک» فاش کرده است که گاگا درخواست کرده است که در حین فیلمبرداری این دنباله او را «لی» صدا بزنند. «استفانی جرمانوتا» نام واقعی این خواننده و بازیگر سی و هفت ساله است.

شر می‌گوید:‌ «استفانی را به هیچ وجه نمی‌شناختم. عجیب اینکه احساس می‌کردم هرگز او را ملاقات نکرده‌ام، حتی در آزمایش‌های گریم و مو. چون باید دوباره بگویم که شاید فلسفه من این بود که سعی نکنم وارد حریم آن‌ها شوم. اما از طرف دیگر به یاد می‌آورم که به مدت یک هفته، فکر می‌کردم: «خدای من، احساس می‌کنم ارتباط ما قطع شده.» حتی ارتباطی نداریم. مثل این بود که نقطه مقابل یکدیگریم. و به عوامل می‌گفتم: «خدایا، نمی‌توانم، درستش کنید. او یا از من متنفر است یا ما از هم متنفریم. اتفاق عجیبی در حال وقوع است.» به ندرت چیزی می‌گفتم، به جز اینکه بگویم: «استفانی، تیم دوم شما اینجا بودند، چند صحنه جزئی است.» و بعد دستیار کارگردان در مقطی می‌گفت: «می‌دانی، استف دوست دارد او را در صحنه فیلمبرداری لی صدا بزنی.» و من گفتم ۱۰۰ درصد و به معنای واقعی کلمه اولین حرفی که به زبان آوردم «لی» بود و از آن پس همه‌چیز تغییر کرد. از آن مقطع به بعد، او شد... تمام رابطه ما تغییر کرد.»

اینکه «لی» دقیقاً چه معنایی دارد معلوم نیست اما ممکن است به شخصیت «هارلی» بی‌ارتباط نباشد. گاگا پیش‌تر فاش کرده بود که برای فیلم «خاندان گوچی» (House of Gucci) ماه‌ها با لهجه ایتالیایی حرف زده است: «از وقتی شروع به کار روی این فیلم کردم سه سال می‌گذرد، و می‌خواهم کاملاً صادق و شفاف باشم: به مدت یک سال و نیم در نقش این زن ماندم. و به مدت ۹ ماه با لهجه او حرف زدم. [حتی] پشت دوربین. هرگز از نقش بیرون نیامدم. با او ماندم.»

گاگا برای «خاندان گوچی» امیدوار به دریافت نامزدی اسکار بود اما رأی‌دهندگان آکادمی به او بی‌توجهی کردند. او از سوی «جوایز انتخاب منتقدین»، «گلدن گلوب»، «اتحادیه بازیگران»، و «بفتا» نامزد جایزه بهترین بازیگر زن نقش اول شده بود.

«تاد فیلیپس» برای کارگردانی این دنباله موزیکال و «واکین فینیکس» برای بازی در نقش «آرتور فلک» یا «جوکر» بازخواهند گشت. «جوکر ۲»‌ در سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید