news-background
news-background

دومین تریلر فیلم A Haunting In Venice: روح وجود ندارد

تریلر دوم «تسخیر‌شدگی در ونیز» رونمایی شد.

دیزنی تریلر دوم «تسخیرشدگی در ونیز» (A Haunting in Venice) به کارگردانی و بازی «کنت برانا» در نقش «هرکول پوارو» را منتشر کرد. اولین تریلر این فیلم در سینماکان رونمایی شده بود.

داستان فیلم در سال‌های پس از جنگ جهانی دوم ونیز و در شب هالووین قرار داده شده است. «هرکول پوارو» که حالا بازنشسته شده و خودش را به باشکوه‌ترین شهر دنیا تبعید کرده، به یک جلسه احضار ارواح در پلاتزویی تسخیرشده می‌رود. وقتی یکی از مهمانان به قتل می‌رسد، کارآگاه در دنیای شوم سایه‌ها و اسرار فرو می‌رود. «مایکل گرین» نویسنده این اقتباس بر اساس «جشن هالووین» (Hallowe’en Party) است.

«جود هیل»، «کایل آلن»، «کامیل کاتین»، «جیمی دورنان»، «میشل یو»، «کلی رایلی»، «اما لیرد»، «ریکاردو اسکاماریکو»، «علی خان» و «تینا فی» دیگر بازیگران این دنباله خواهند بود. فی نقش نویسنده‌ای به نام «اریادنی الیور» و دوست پوارو را بازی می‌کند. برانا در فیلم «بلفاست» (Belfast) با دورنان و هیل همکاری کرده است.

این تریلر نشان می‌دهد که «تسخیرشدگی در ونیز» تمامی ویژگی‌های اثری در ژانر وحشت را دارد اما لایه‌ای از معماهای «آگاتا کریستی» به آن افزوده شده است.

دیزنی «تسخیرشدگی در ونیز» را ۱۵ سپتامبر در سالن‌های سینما اکران می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید