news-background
news-background

اپیزود ممنوعه SpongeBob SquarePants بالأخره در دسترس قرار گرفت

«سخت‌پوستی میان‌سالی» از سریال «باب‌اسفنجی شلوارمکعبی»‌ در دسترس قرار گرفت.

دیزنی+ ترجیح می‌دهد وانمود کند که فصل سوم سریال «سیمپسون‌ها» (The Simpsons) با اپیزود «پدر یکسره دیوانه» (Stark Raving Dad) که در پلتفرم‌های استریم در دسترس نیست شروع نمی‌شود، و یکی از اپیزودهای «مرد خانواده» (Family Guy) با مضمون سقط جنین هرگز ساخته نشده است. «باب‌اسفنجی شلوارمکعبی» (SpongeBob SquarePants) سریال انیمیشن دیگری است که یک اپیزود «ممنوعه» دارد اما راهی برای دسترسی به آن برای مخاطبین آمریکایی باز شده است.

یکی از کاربران توییتر متوجه شده است که اپیزود «سخت‌پوستی میان‌سالی» (Mid-Life Crustacean) از فصل سوم سریال «باب‌اسفنجی» به اپیزود «رقابت حلزونی بزرگ» (The Great Snail Race) الصاق شده و در پارامونت+ قرار گرفته است اما دسترسی به این اپیزود فقط از طریق پارامونت+ روی پرایم ویدیو میسر است و اپلیکیشن جداگانه این پلتفرم استریم. بنابراین مشترکین پارامونت+ همچنان به این اپیزود دسترسی ندارند و باید پرایم ویدیو را خریداری کنند.

اپیزود «سخت‌پوستی میان‌سالی» اولین بار ژانویه سال ۲۰۰۳ از نیکلودین روی ایر رفت و ۱۵ سال بعد به دلیل «المان‌های داستانی نامناسب برای کودکان» ممنوع شد. «آقای خرچنگ» در این اپیزود احساس پیری می‌کند و در یک شب به همراه باب‌اسفنجی و پاتریک به عیاشی می‌گذراند.

این قسمت در مقایسه با اپیزود‌های دیگر فصل سوم مانند «آه» (Ugh) چندان خوش‌ساخت نیست اما در دسترس قرار گرفتن آن بسیاری از هواداران سریال را ذوق‌زده خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید