news-background
news-background

انتقاد مارک رافلو از تهیه‌کنندگان میلیاردری که «مثل گربه‌های چاق می‌خندند» و بازیگران را بی‌ارزش می‌دانند

بازیگر «دنیای سینمایی مارول» از به اعتصاب بازیگران پیوسته است.

«مارک رافلو» به «گربه‌های چاق» هالیوود تاخت که باور دارند «بازیگران دیگر ارزشی ندارند.» بازیگر نقش «هالک» در «دنیای سینمایی مارول» با انتشار چند توییت از اعتصاب اتحادیه بازیگران (SAG-AFTRA) حمایت کرده است.

پنجشنبه گذشته با شکست مذاکرات اتحادیه بازیگران با «پیمان تهیه‌کنندگان سینما و تلویزیون» (AMPTP)، «فرن درشر» رئیس اتحادیه رسماً برای اعتصاب فراخوان داد و تعطیلی پروژه‌های متعددی چون «ددپول ۳» (Deadpool 3) و «ونوم ۳» (Venom 3) را سبب شد. اتحادیه نویسندگان آمریکا (WGA) نیز از ابتدای ماه مه وارد اعتصاب شده‌اند.

بازیگر «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) و «جزیره شاتر» (Shutter Island) از همکاران بازیگرش می‌خواهد با فیلمسازان مستقل همکاری کنند. او می‌گوید اتحادیه بازیگران به زودی توافق موقتی با استودیوهای مستقل خواهد کرد تا در حین اعتصاب امکان تولید پروژه به وجود آید.

او در توییتر می‌نویسد: «سپس همان کاری را می‌کنیم که همیشه می‌کردیم – خلق محتوای فاخر و می‌توانند آن‌ها را از ما بخرند، یا خودمان منتشرشان کنیم و از فروش آن‌ها سهمی داشته باشیم. یک امپراتوری از میلیاردها درست کرده‌اند و فکر می‌کنند که ما دیگر ارزشی نداریم. همچنانکه در اردوهای تابستانی پسران میلیاردر وقت می‌گذرانند و مثل گربه‌های چاق می‌خندند، ما دنیای جدیدی برای شاغلین سازمان‌دهی می‌کنیم.»

«بری دیلر» مدیر عامل سابق پارامونت در مصاحبه با شبکه «سی‌بی‌‌اس» می‌گوید اعتصاب اتحادیه‌ها می‌تواند به «آخرالزمان کامل» هالیوود منجر شود: «اتفاقی که خواهد افتاد این است که در واقع اگر تا کریسمس یا همین حدود توافق نکنند، سال بعد برنامه‌های زیادی برای تماشا وجود نخواهد داشت. بنابراین خواهید دید که مشترکین [پلتفرم‌های استریم] کاهش پیدا می‌کنند و این درآمد همه کمپانی‌های فیلمسازی و شبکه‌های تلویزیونی را کاهش می‌دهد، نتیجه‌اش این است که هیچ برنامه‌ای وجود نخواهد داشت.» او اضافه می‌کند: «شاید به نظر برسد که فریاد من به آسمان بلند شده اما این شرایط می‌تواند آخرالزمان کامل کل صنعت را رقم بزند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید