news-background
news-background

گرتا گرویگ رسماً تأیید کرد دست کم دو فیلم The Chronicles of Narnia برای نتفلیکس کارگردانی می‌کند

گرویگ دست کم دو فیلم «نارنیا» برای نتفلیکس می‌سازد.

پاییز گذشته به صورت غیررسمی گزارش شده بود که «گرتا گرویگ» دو فیلم «سرگذشت نارنیا» (The Chronicles of Narnia) برای نتفلیکس کارگردانی می‌کند. اما او در مصاحبه جدیدی با «نیویورکر» به صورت رسمی تأیید می‌کند برای نویسندگی و کارگردانی دست کم دو فیلم با نتفلیکس قرارداد دارد.

اکتبر سال ۲۰۱۸ نتفلیکس اعلام کرد که با نمایندگان «سی. اس. لوییس» نویسنده داستان‌های «نارنیا» قراردادی چندساله منعقد کرده است. لوییس دنیای «نارنیا» با حیوانات سخنگو و مخلوقات فانتزی دیگر را در قالب هفت رمان ترسیم کرد. این رمان‌ها در سال ۲۰۰۵ به سه فیلم تبدیل شدند و در مجموع ۷۴۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروختند.

فیلم «باربی» (Barbie) با بازی «رایان گاسلینگ»‌ و «مارگو رابی» کمتر از سه هفته آینده در سراسر دنیا اکران می‌شود و بر اساس آخرین برآوردها با فروش ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون دلاری بالاتر از «اوپنهایمر» (Oppenheimer) «کریستفر نولان» قرار می‌گیرد.

گرویگ که با فیلم‌های مستقلی چون «فرانسیس ها»‌ (Frances Ha) شناخته می‌شد با «لیدی برد» (Lady Bird) و سپس «زنان کوچک» (Little Women) به تدریج به استودیوهای بزرگ هالیوود نفوذ کرد. ایجنت گرویگ در مصاحبه با «نیویورکر» می‌گوید این فیلمساز تمایل دارد به همکاری با استودیوهای بزرگ ادامه دهد: «جاه‌طلبی او این نیست که بزرگترین کارگردان زن باشد، بلکه [تبدیل شدن به] یک کارگردان بزرگ استودیویی است.»

گرویگ اخیراً در فیلم «برفک» (White Noise) برای همسرش «نوآ بامبک» جلوی دوربین رفته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید