news-background
news-background

اولین تصاویر از گلشیفته فراهانی در فصل دوم سریال Invasion

فصل دوم «تهاجم» در ماه آگست پخش خواهد شد.

اپل تی‌وی+ با انتشار تصاویری اعلام کرد که فصل دوم سریال «تهاجم» (Invasion) به تهیه‌کنندگی «سایمون کینبرگ» و «دیوید ویل» در تاریخ چهارشنبه، ۲۳ آگست پخش خواهد شد. پخش این فصل که از ۱۰ اپیزود تشکیل شده تا ۲۵ اکتبر ادامه پیدا می‌کند. اپل پاییز سال ۲۰۲۱ سفارش ساخت فصل دوم را صادر کرده بود.

داستان این سریال درباره تقابل بشر با موجودات بیگانه فضایی است. «شامیر اندرسون»، «گلشیفته فراهانی» در نقش «انیشا مالک»، یکی از اولین پناهندگان سوری در آمریکا، «سم نیل» در نقش کلانتر «جان بل تایسون»، «فراس نصار»، «اژی رابینسون»، «بیلی برات»، «تارا مؤیدی» و «شیولی کوتسوما» از جمله بازیگران سریال در فصل اول بودند.

کینبرگ پیش‌تر گفته بود: «یک سریال حول محور بیگانگان فضایی است. اما در واقع در مورد ظرافت و آسیب‌پذیری و انسانیت شخصیت‌هاست. نقشی است که [فراهانی] می‌داند چگونه بازی کند، صرف نظر از موقعیتش.»

این سریال با استقبال منتقدین روبرو نشد و فصل اول از «راتن تومیتوز» امتیاز ۴۷ درصد دریافت کرد. امتیاز «متاکریتیک» سریال در فصل اول نیز به ۵۱ از ۱۰۰ رسید. منتقد «هالیوود ریپورتر» نوشته است: ««تهاجم» چنان تمیز و ناخرسندکننده در طول ۱۰ قسمت مقدمه‌چینی می‌کند که بهتر بود اسمش را «طفره» می‌گذاشتند.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید