news-background
news-background

کریستفر استورر نویسنده سریال The Bear فیلم Winter Of Frankie Machine را بر اساس رمان دان وینزلو کارگردانی می‌کند

نویسنده «خرس» از رمان «زمستان فرانکی ماشین» اقتباس می‌کند.

یک روز پس از رکوردشکنی فصل دوم «خرس» (The Bear)، «ددلاین» گزارش مي‌دهد که «کریستفر استورر» خالق سریال از رمان «زمستان فرانکی ماشین» (The Winter of Frankie Machine) «دان وینزلو» اقتباس می‌کند.

استورر کارگردان فیلم برای پارامونت خواهد بود و از پیش‌نویس فیلمنامه «برایان کوپلمن» و «دیوید لوین» استفاده می‌کند. این فیلمنامه وقتی نوشته شد که «مارتین اسکورسیزی» قرار بود فیلمی بر اساس رمان وینزلو با بازی «رابرت دنیرو» بسازد.

استورر پیش از اعتصاب نویسندگان با پارامونت به توافق رسیده است. علاوه بر اسکورسیزی، «مایکل مان» و «ویلیام فریدکین» زمانی به این پروژه نزدیک شده بودند.

سریال «خرس» که برنده جایزه گلدن گلوب شده در ماه‌های آینده برای امی رقابت می‌کند. «جرمی آلن وایت» در این سریال نقش سرآشپزی را بازی می‌کند که در تلاش است یک رستوران را در شیکاگو احیا کند.

رمان وینزلو که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد درباره آدمکشی به نام «فرانکی ماکیانی» در سن دیه‌گو است که وقتی رئیس تبهکاران لس‌آنجلس از او می‌خواهد بر ملاقاتی میان خانواده تبهکاران دیترویت و لس‌آنجلس نظارت کند از بازنشستگی بیرون می‌آید. او خیلی زود متوجه می‌شود که همه این برنامه‌ها برای کشتن او تدارک دیده شده است.

«برد گری» مدیر پیشین پارامونت برای این فیلم چراغ سبز نشان داد اما دنیرو و اسکورسیزی ترجیح دادند «ایرلندی» (The Irishman) را بسازند. وینزلو پیش‌تر فاش کرده بود که این دو قرار بود فیلمی بر اساس رمان او بسازند تا اینکه «اریک راث» فیلمنامه‌نویسی که اغلب با دنیرو و اسکورسیزی همکاری می‌‌کند کتاب غیرداستانی «شنیده‌ام خانه‌ها را نقاشی می‌کنی» (I Heard You Paint Houses) را به دنیرو می‌دهد. راث این کتاب را به دنیرو داده بود تا او خودش را برای بازی در «ایرلندی» و نقش «فرانک شیران» آماده کند، اما بازیگر داستان کتاب را می‌پسندد تا جایی که تصمیم می‌گیرد به جای اقتباس از رمان وینزلو در نقش فرانک کتاب راث بازی کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید