news-background
news-background

بازگشت سریال کنسل شده Warrior Nun تأیید شد؛ پایان سریال Breeders با فصل چهارم

سریال «راهبه جنگجو» برای فصل سوم بازخواهد گشت.

نویسنده «راهبه جنگجو» (Warrior Nun) تأیید کرد که این سریال کنسل شده نتفلیکس ادامه پیدا خواهد کرد. «سایمون بری» نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی سریال در توییتر وعده بازگشت «راهبه جنگجو» را داد تا هشتگ‌های «راهبه جنگجو را نجات دهید» به «راهبه جنگجو نجات پیدا کرد» تبدیل شود.

سریال اکشن و فانتزی «راهبه جنگجو» با بازی «آلبا باپتیستا» داستانی زنی به نام «ایوا» را بازگو کرد که در یک سردخانه به هوش می‌آید و از اینکه خود را در میان گروهی از از چند صد ساله زنده می‌بیند شگفت‌زده می‌شود. «تریستان اولوئا»، «تویا ترنر»، «کریستینا تونتری-یانگ»، «اولیویا دلکان»، «سیلویا دی فانتی»، «ریچارد کلوتیه»، «جک مولارکی» و «لورینا آندریا» دیگر بازیگران فصل دوم سریال بودند. «سایمون بری» نویسنده و شورانر این سریال در فصل اول بر اساس کتاب مصور «بن دان» به همین نام بود.

شبکه اف‌ایکس از سوی دیگر اعلام کرده است که «پرورش‌دهندگان» (Breeders) با بازی «مارتین فریمن» و «دیزی هاگارد» پس از چهار فصل به پایان خواهد رسید. فصل اول این سریال در سال ۲۰۲۰ پخش شد در حالی که فصل چهارم ۳۱ ژوئیه در اف‌ایکس و یک روز بعد در هولو منتشر می‌شود.

داستان این سریال به نویسندگی فریمن، «کریس ادیسون» و «سایمون بلک‌ول» درباره زوجی به نام پل و الی است که در فصل چهارم در آستانه جدایی قرار می‌گیرند. ادیسون کارگردان قسمت‌های اول تا پنجم از فصل پایانی و «اولی پارسونز» کارگردان پنج قسمت آخر است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید