news-background
news-background

نیکلاس ویندینگ رفن سریال The Famous Five را برای BBC و ZDF می‌سازد

کارگردان «سواری» سریال «پنج بلندآوازه» را می‌سازد.

«نیکلاس ویندینگ رفن» کارگردان فیلم «سواری» (Drive) از رمان «پنج بلندآوازه» (The Famous Five) «انید بلایتن» برای بی‌بی‌سی و زدداف اقتباس می‌کند. کتاب معروف بلایتن به سه فیلم ۹۰ دقیقه‌ای برای این دو شبکه بریتانیایی و آلمانی و نیز تی‌اف‌۱ فرانسه تبدیل خواهد شد.

«پنج بلندآوازه» شخصیت‌هایی به نام جولان، دیک، آن، جرج و سگشان تیمی را دنبال می‌کند که در سفرهای پرماجرای خود با اسرار و معماهایی شگرف و خطراتی بی‌مانند روبرو می‌شوند که دوستی آن‌ها را نیرومندتر می‌کند. از این رمان ۲۱ جلدی تاکنون دو اقتباس تلویزیونی برای آی‌تی‌وی بریتانیا و یک فیلم آلمانی زبان در سال ۲۰۱۲ ساخته شده است.

ویندینگ رفن که پدید‌آورنده و تهیه‌کننده این مینی‌سریال خواهد بود می‌گوید: «تمام عمر با تمام قوا جنگیده‌ام تا کودکی ماجراجو باقی بمانم. به واسطه بازسازی «پنج بلندآوازه» و جان بخشیدن به این داستان‌های نمادین رای مخاطبین جدید و مدرن، از آن تصور را محافظت، و جذابیت و افسون غیرقابل تعریف دوران کودکی را به نسل‌های فعلی و آینده القا خواهم کرد.»

«متیو رید» نویسنده اپیزود اول، «پرایا ک. دوسانجه» نویسنده اپیزود سوم، و رید و «متیو بوچ» نویسندگان اپیزود سوم خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید