news-background
news-background

شروع فیلمبرداری Dust Bunny: دیدار مجدد مدس میکلسن و نویسنده Hannibal

تولید فیلم «خاکروبه» به تازگی در مجارستان آغاز شده است.

«برایان فولر» نویسنده و کارگردان آمریکایی در اینستاگرام با انتشار تصویری از خود و «مدس میکلسن» شروع فیلمبرداری فیلم ترسناک «داست بانی» (Dust Bunny) در بوداپست مجارستان را تأیید کرد. فولر می‌نویسد: «بازگشت به رکاب با این مرد.»

داستان فیلم در مورد یک دختر هشت ساله است که از همسایه‌اش می‌خواهد هیولایی که زیر تختش پنهان شده و خانواده‌اش را خورده از بین ببرد. «سیگورنی ویور» دیگر بازیگر فیلم خواهد بود.

میکلسن و فولر در سریال «هانیبال» (Hannibal) ان‌بی‌سی با یکدیگر همکاری کرده بودند. فولر سریال فانتزی «خدایان آمریکایی» (American Gods) شبکه استارز به نویسندگی «نیل گیمن» را نیز در کارنامه دارد و یکی از تهیه‌کنندگان «پیشتازان فضا: اکتشاف» (Star Trek: Discovery) بوده است.

میکلسن به زودی «ایندیانا جونز ۵» (Indiana Jones 5) به کارگردانی «جیمز منگولد» و بازی «هریسون فورد» را روی پرده دارد و سال گذشته در فیلم دانمارکی و حماسی «حرامزاده» (The Bastard) دیده شد.

هفته پیش میکلسن به «ددلاین» گفته بود که «همیشه احتمالش وجود دارد» که یک بار دیگر نقش «هانیبال» را بازی کند: «مسئله فقط یافتن خانه‌ای [شبکه سازنده] برای آن است. البته، وقت ما رو به اتمام است. نمی‌توانیم ۲۰ سال صبر کنیم. اما طی چند سال آینده اگر کسی جایی پیدا کند، فکر می‌کنم همگی آماده‌ایم تا دوباره ادامه‌اش دهیم.»

میکلسن چند سال پیش در مصاحبه با پادکست «شاد غمگین گیج» در پاسخ به این پرسش که آیا فصل چهارم در نت‌فلیکس ساخته می‌شود یا نه می‌گوید: «با توجه به اینکه سریال جایگاه جدیدی در نت‌فلیکس پیدا کرده، مذاکرات دوباره احیا شده است… فکر نمی‌کنم بازیگری از این سریال وجود داشته باشد که بگوید: «نه، متشکرم.» همه‌ی ما از آن به‌شدت لذت بردیم.»

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید