news-background
news-background

بودجه سریال لایو-اکشن One Piece از Game of Thrones بیشتر است؛ هر قسمت ۱۸ میلیون دلار

در گزارش تازه‌ای فاش شده است که بودجه هر اپیزود «وان پیس» بیشتر از «بازی تاج‌وتخت» است.

نتفلیکس برای تولید هر اپیزود از سریال لایو-اکشن «وان پیس» (One Piece) بودجه‌ای بیش از سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) اختصاص داده است. «دیلی دوز آو انیمه» گزارش داده است که بودجه هر اپیزود «وان پیس» به ۱۸ میلیون دلار می‌رسد و پرخرج‌ترین سریالی است که نتفلیکس تاکنون به تولید رسانده. «بازی تاج‌وتخت» با بودجه ۱۵ میلیون دلاری برای هر اپیزود و «مندلوری» (The Mandalorian) با بودجه‌ای در همین حدود ساخته شده‌اند. تریلر این سریال هفته پیش رونمایی شد.

هرچند بودجه سنگین ۱۵۰ میلیون دلاری برای فصل اول الزاماً به معنای کیفیت بالای یک پروژه نیست، اما نشانه‌ای امیدوارکننده است از تعهد و اعتماد شبکه برای تحقق انتظار هواداران. نتفلیکس با این حال امید زیادی به موفقیت لایو-اکشن «کابوی بیباپ» (Cowboy Bebop) بسته بود اما این سریال پس از یک فصل کنسل شد.

«وان پیس» ماجراجویی‌های «مانکی دی. لوفی» و همراهانش را دنبال می‌کند که در یک دنیای خیالی با اقیانوس‌های بی‌انتها و جزیره‌های دورافتاده به گشت و گذار می‌پردازند تا گنجی به نام «وان پیس» را کشف کنند. «اینیاکی گادوی» بازیگر «چه کسی سارا را کشت» (Who Killed Sara)، «ماککنیو»، بازیگر «حاشیه اقیانوس آرام: طغیان» (Pacific Rim: Uprising)، «امیلی راد» بازیگر «شکارچیان» (Hunters)، «جیکوب رومرو گیبسون» بازیگر «همه قیام کنند» (All Rise)، و «تاز اسکایلر» بازیگر «نقطه جوش» (Boiling Point) در نقش پنج شخصیت اصلی سریال بازی خواهند کرد.گادوی نقش «مانکی دی. لافی» را بازی می‌کند و مکاکنیو در نقش «رورونوا زورو» دیده خواهد شد. راد در نقش نامی، رومرو گیبسون در نقش اوسوپ، و اسکایلر در نقش سانجی بازی می‌کنند. این شخصیت‌ها همگی در گروه دزدان دریایی «کلاه حصیری» عضویت دارند.

«استیون مائدا» نویسنده کهنه‌کار سریال «گمشده» (Lost) و «پرونده‌های مجهول» (The X-Files) نویسنده‌، شورانر و تهیه‌کننده سریال خواهد بود. «مت اوونز» نیز که سابقه نویسندگی در «لوک کیج» (Luck Cage) و «مأمورین شیلد» را دارد یکی دیگر از نویسندگان و تهیه‌کنندگان سریال است. «ایچیرو اودا» نویسنده مجموعه‌های مانگای «وان پیس» هم به عنوان تهیه‌کننده در تولید سریال همکاری می‌کند.

سریال لایو-اکشن «وان پیس» ۳۱ آگست از نتفلیکس پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ تیر ۱۴۰۲ ۲۰:۰۳

امیدوارم نتیجه این همه هزینه کردن موفقیت آمیز باشه هم به شبکه نتفلیکس کمک میکنه و هم به شهرت وان پیس

نمایش اسپویل
۱۴ شهریور ۱۴۰۲ ۱۸:۰۴

عالی ساخنششششششششششششششش

نمایش اسپویل