news-background
news-background

اولین تیزر مسابقه تلویزیونی Squid Game: The Challenge

«بدنام‌ترین بازی دنیا به حقیقت تبدیل می‌شود.»

نتفلیکس در رویداد تودوم (TUDUM) از اولین تیزر مسابقه «بازی مرکب: چالش» (Squid Game: The Challenge) رونمایی کرد. این مسابقه که «بدنام‌ترین بازی دنیا» را به واقعیت تبدیل می‌کند در ماه نوامبر پخش خواهد شد.

در این مسابقه ۱۰ اپیزودی مانند سریال «بازی مرکب»، ۴۵۶ شرکت‌کننده برای یک جایزه ۴.۵۶ میلیون دلاری رقابت می‌کنند که بزرگ‌ترین جایزه نقدی در تاریخ برنامه‌های تلویزیونی است.

بعضی از چالش‌های این مسابقه از سریال الهام گرفته شده و برخی دیگر از آن‌ها تازگی دارند. «چالش» محصول استودیوی «لمبرت» و «آل۳مدیا» است که «خائنین» (The Traitors) بی‌بی‌سی را در کارنامه دارد. «استیون لمبرت»، «تیم هارکورت» و «تونی آیرلند» از جمله تهیه‌کنندگان این مسابقه خواهند بود.

نشریه «سان» پیش‌تر گزارش داده بود برخی از افرادی که در هوای بسیار سرد در این مسابقه تلویزیونی شرکت کرده‌اند، نیازمند مراقبت‌های پزشکی شده‌اند. آن‌ها باید در آب و هوای منفی ۳ درجه سلسیوس بازی کرده‌اند و باید در این سرما بی‌حرکت باقی می‌مانده‌اند. برخی از شرکت‌کنندگان پس از انجام این بازی نمی‌توانسته‌اند پای خود را به حرکت درآورند.

«هوانگ دونگ هیوک» نویسنده سریال کره‌ای زبان «بازی مرکب» پیش‌تر در مورد این سریال گفته بود: «می‌دانم که نگرانی‌هایی در مورد برداشتن آن پیام و تبدیل کردنش به یک مسابقه تلویزیونی با جایزه نقدی وجود دارد. اما احساس می‌کنم بیش از حد جدی گرفتن مسائل بهترین روش برای پذیرش صنعت سرگرمی نیست. سابقه خوبی به جا نمی‌گذارد.»

مسابقه «بازی مرکب: چالش» در ماه نوامبر پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید