news-background
news-background

کوین کاستنر در تلاش است همسر سابقش را از خانه بیرون بیندازد

همسر سابق کاستر مدعی شده است که بازیگر در تلاش است فرزندانش را «بی‌خانمان» کند.

«کریستین بامگارتنر» همسر «کوین کاستنر» ادعا می‌کند که بازیگر تلاش کرده او و فرزندانش را از خانه‌شان بیرون کند. این زوج اخیراً پس از ۱۸ سال به زندگی مشترکشان پایان دادند.

وکلای بامگارتنر ادعا می‌کنند که کاستنر «به دنبال بیرون انداختن کریستین و سه فرزندش از خانه‌ای است که فرزندان تمام عمر در آن سکونت داشته‌اند.»

در بخش دیگری از اسناد دادگاه که «اینسایدر» منتشر کرده آمده است: «هرچند درخواست کوین برای بیرون انداختن همسر و فرزندانش اساس قانونی ندارد، این موضوع برای کریستین اهمیتی بحرانی دارد.»

یکی از منابع نزدیک به کاستنر به نشریه «پیپل» می‌گوید ادعای نمایندگان همسر بازیگر «ریاکارانه» است: «این موضوع هیچ ارتباطی به بچه‌ها ندارد. حقوق بچه‌ها کاملاً محفوظ است. مسئله فقط کریستین است. کوین تلاش زیادی کرده تا جایی برای نقل مکان کریستین پیدا کند.»

بازیگر «یلواستون» (Yellowstone) در ماه ژانویه شصت و هشتمین سالگرد تولدش را در کنار کریستین ۴۹ ساله جشن گرفت. این دو سپتامبر سال ۲۰۰۴ با یکدیگر ازدواج کردند و سه فرزند به دنیا آوردند. کاستنر در حال تولید یک فیلم وسترن حماسی در قالب چند قسمت به نام «افق» (Horizon) است.

نمایندگان بازیگر می‌گویند بر اساس تعهدنامه ازدواج او و کریستین، املاک کاستنر پس از جدایی در مالکیتش باقی می‌ماند و همسر سابقش باید ۱ میلیون دلار بپردازد.

ملکی که کریستین و فرزندانش در آن سکونت دارد عمارتی ۱۴۵ میلیون دلاری در کارپینتریای کالیفرنیاست و کاستنر پیش از ازدواجش آن را خریداری کرده. کاستنر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که فرزندان نوجوانش می‌توانند هر زمانی که تمایل داشته باشند در این ملک و محل سکونت آینده کریستین در آمد و شد باشند.

کاستنر تا ۲۴ ژوئن وقتی فیلمبرداری وسترن «افق» به پایان می‌رسد و او برمی‌گردد تا تدوین را شروع کند به همسر سابقش مهلت داده تا این منزل را تخلیه کند: «فکر نمی‌کنم برای کریستین و من درست باشد که در برزخ باشیم یا پس از بازگشتم در فضای مشترکی زندگی کنیم. او توانایی مالی برای پیدا کردن منزل موقت یا دائمی دیگری را دارد و دائماً به او پیشنهاد کمک شده اما پاسخی از سوی او و نمایندگانش دریافت نشده است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ۲۲:۳۵

بعید میدونم این عدد 145 میلیون دلار درست باشه

نمایش اسپویل