news-background
news-background

سریال Billions با فصل هفتم به پایان می‌رسد؛ بازگشت Velma برای فصل دوم

شوتایم پایان سریال «میلیاردها» با فصل هفتم را تأیید کرد.

سریال «میلیاردها» (Billions) در شوتایم با فصل هفتم به پایان می‌رسد. فصل هفتم از ۱۲ اپیزود تشکیل شده و ۱۱ آگست از پارامونت+ پخش می‌شود.

«میلیاردها» داستانی در مورد وکیلی به نام «چاک رودز» روایت کرد که به دنبال رسوا کردن سرمایه‌گذار و خیری محبوب به نام «بابی اکسلراد» است. این سریال به نویسندگی «برایان کاپلمن»، «دیوید لوین» و «اندرو راس سورکین» در سال ۲۰۱۶ از شوتایم و اسکای وان روی ایر رفت. «دیمین لوئیس»، «مگی سیف»، «ایژا کیت دیلن»، «پل جیاماتی»، «مالین آکرمن»، «کندولا راشد»، «پل جیاماتی» و «دیمین لوییس» از جمله بازیگران «میلیاردها» بوده‌اند.

پیش‌تر گزارش شده بود که پارامونت+ تولید چند اسپین‌آف برای سریال «میلیاردها» را بررسی می‌کند. یکی از پروژه‌های احتمالی «میلیون‌ها» (Millions) نام دارد و زندگی غول‌های اقتصادی سی و چند ساله در منهتن را دنبال می‌کند. اسپین‌آف دیگر «تریلیون‌ها» (Trillions) خواهد بود و زندگی «ثروتمندترین آدم‌های دنیا» را به تصویر می‌کشد. پروژه‌های احتمالی دیگر «میلیاردها: میامی» (Billions: Miami) و «میلیاردها: لندن» (Billions: London) خواهند بود.

پلتفرم مکس این هفته تولید فصل دوم «ولما» (Velma) به نویسندگی و صداپیشگی «میندی کالینگ» را تأیید کرد. فصل اول این سریال انیمیشن در ماه ژانویه پخش شده بود.

تغییر نژاد شخصیت «ولما» و همجنسگرا معرفی شدنش در این سریال با انتقاد هواداران دنیای «اسکوبی دو» مواجه شده بود. ستارگانی چون «کنستانس وو» و «سم ریچاردسون» در این سریال صداپیشگی کرده‌اند.

«سوزانا ماکوس» مدیر برنامه‌های کمدی اریجینال و انیمیشن‌های بزرگسالانه پلتفرم مکس در جشنواره فیلم انیمیشن آنسی تأیید کرده است که فصل چهارم «هارلی کویین» (Harley Quinn) نیز تابستان امسال از مکس پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید