news-background
news-background

برایان کاکس می‌گوید به مریل استریپ حسادت می‌کرده است: چطور یک نفر می‌تواند به آن خوبی باشد؟

کاکس به تازگی با سریال «وراثت» وداع کرده است.

«برایان کاکس» در مصاحبه با «امیلی بلانت» برای «ورایتی» توضیح داده است که چرا زمانی از «مریل استریپ» بیزار بوده است. بلانت و کاکس در فیلم بیوگرافی «پرونده عجیب شرلوک هلمز و آرتور کانن دویل» (The Strange Case of Sherlock Holmes & Arthur Conan Doyle) بی‌بی‌سی در سال ۲۰۰۵ با یکدیگر همکاری کرده‌اند اما کاکس سابقه بازی در مقابل استریپ را ندارد. استریپ و بلانت از سوی دیگر در «شیطان پرادا می‌پوشد» (The Devil Wears Prada) مقابل یکدیگر بازی کرده‌اند.

کاکس به بلانت می‌گوید: «یک بار با [استریپ] ملاقات کردم، و گفتم: «هیچ‌وقت از تو خوشم نیامده. گفت: «چه؟» گفتم: «هیچ‌وقت از تو خوشم نیامده چون حسادت کرده‌ام.» چطور یک نفر می‌تواند به آن خوبی باشد؟»

بلانت در فلم‌های «به سوی جنگل» (Into the Woods) و «مری پاپینز بازمی‌گردد» (Mary Poppins Returns) نیز همکاری دیگری داشته‌اند. کاکس می‌گوید: «خیلی [فیلم «پرادا»] را دوست داشتم. و همکاری با یکی از بهترین بازیگران زن تاریخ، به تو غبطه می‌خورم. یکی از آرزوهای من، پیش از مردن، همکاری با مریل است.»

بلانت می‌گوید استریپ در فیلم «پرادا» را «شگفت‌آور» اما «کمی وحشتناک» یافته است. او به یاد می‌آورد که استریپ با آن فیلم متد اکتینگ را امتحان کرده است: «اما بازی در نقش میراندا برای او عذاب‌آور شد.»

کاکس پیش‌تر از متد اکتینگ همبازی‌اش «جرمی استرانگ» در سریال «وراثت» (Succession) انتقاد کرده و این رویکرد به بازیگری را «آمریکایی» نامیده بود. او در این مصاحبه فاش نمی‌کند که بالأخره قسمت پایانی «وراثت» را دیده است یا نه.

کاکس در بخش دیگری از مصاحبه از شهرت جهانی خود با نقش «لوگان روی» می‌گوید: «شصت سال است که بازیگری می‌کنم اما حالا من را به عنوان «آن مرد ناسزاگو» می‌شناسند. جذابیت‌های خودش را دارد. اما تبدیل شدن به یک نماد فرهنگی آسان نیست. همان‌گونه که در اسکاتلند می‌گویند، برای یک پسر معمولی وظیفه خیلی سنگینی است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید