news-background
news-background

اعتصاب نویسندگان آمریکا: دیزنی اکران فیلم‌های Avengers 5 و Avatar 3 را به تعویق انداخت؛ تاریخ اکران Alien بعدی و فیلم جدید رامی مالک

موج تازه تأخیرها یادآور اولین ماه‌های پاندمی کووید است.

با ادامه اعتصاب نویسندگان آمریکا و آماده نشدن به موقع فیلمنامه‌ها، اکران بسیاری از فیلم‌های مارول و دیزنی را با تأخیر مواجه شد. پیش‌تر گزارش شده بود که ریبوت «بلید» (Blade) و «تاندربولتس» (Thunderbolts) به تعویق خواهد افتاد اما مارول و دیزنی به تازگی اعلام کرده‌اند که اکران «انتقام‌جویان: دودمان کانگ» (Avengers: Kang Dynasty) به جای ۲ مه ۲۰۲۵ به ۱ مه ۲۰۲۶ و «انتقام‌جویان: جنگ‌های سری» (Avengers: Secret Wars) به جای ۱ مه ۲۰۲۶ در تاریخ ۷ مه ۲۰۲۷ اکران خواهند شد.

دلیل دیگر تأخیر در اکران فیلم‌ها این است که دیزنی می‌خواهد از «بهتر» بودن فیلمنامه‌ها نسبت به فیلم‌های «جاودانگان» (Eternals)، «دکتر استرنج ۲» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) و «مرد-مورچه‌ای: کوانتومانیا» (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) که در گیشه موفقیت بزرگی رقم نزدند اطمینان پیدا کند.

علاوه بر این «ددپول ۳» (Deadpool 3) از ۸ نوامبر ۲۰۲۴ به ۳ مه همین سال موکول شده در حالی که «کاپیتان آمریکا: دنیای قشنگ نو» (Captain America: Brave New World) تا ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ به تأخیر افتاده است. «تاندربولتس» در سال ۲۰۲۴ باقی می‌ماند و از ۲۶ ژوئیه به ۲۰ دسامبر موکول می‌شود. فیلم «بلید» از ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ به ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ می‌رود در حالی که «چهار شگفت‌انگیز» (Fantastic Four) از ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ به ۲ مه همین سال منتقل خواهد شد.

«آواتار ۳» (Avatar 3) «جیمز کامرون» رسماً با یک سال تأخیر مواجه شده و از ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ به ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ موکول شده است. به این ترتیب دنباله‌های بعدی چندگانه نیز دیرتر اکران خواهند شد. قسمت چهارم از دسامبر سال ۲۰۲۶ به دسامبر ۲۰۲۹ و قسمت پنجم از دسامبر ۲۰۲۸ به دسامبر ۲۰۳۱ منتقل می‌شود.

یکی از فیلم‌های جدید چندگانه «جنگ ستارگان» (Star Wars) نیز از ۱۹ دسامبر سال ۲۰۲۵ به ۲۲ مه سال ۲۰۲۶ موکول خواهد شد و فیلم بدون عنوان دیگری در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۶ روی پرده می‌رود.

فیلم لایو-اکشن «موانا» (Moana) با بازی «دووین جانسون» به جای ۲۷ ژوئن ۲۰۲۵ یک هفته زودتر و در تاریخ ۲ ژوئیه به نمایش درخواهد آمد در حالی که قسمت جدید «بیگانه» (Alien) که در حال فیلمبرداری است در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۴ اکران می‌شود.

فیلم «آماتور» (Amateur) «رامی مالک» در تاریخ اکران قبلی «ددپول ۳» یعنی ۸ نوامبر ۲۰۲۴ اکران خواهد شد. این فیلم به کارگردانی «جیمز هاز» یک رمزشناس سازمان سیا را دنبال می‌کند که همسرش در یک حمله تروریستی در لندن کشته می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید