news-background
news-background

سریال Gotham Knights پس از یک فصل در CW کنسل شد؛ بازگشت Superman and Lois برای فصل چهارم

«شوالیه‌های گاتهام» کنسل شد.

سریال «شوالیه‌های گاتهام» (Gotham Knights) پس از یک فصل در شبکه سی‌دبلیو کنسل شد. «چاد فایواش»، «جیمز استوترو» و «ناتالی آبرامز» که «بت‌وومن» (Batwoman) را در کارنامه داشتند نویسندگان این سریال بودند.

«شوالیه‌های گاتهام» در کنار «سوپرمن و لوییس» (Superman and Lois) که برای فصل چهارم تمدید شد و «تمام آمریکایی: بازگشت به خانه» (All American: Homecoming) که برای فصل دیگری بازخواهد گشت، از جمله عناوینی بود که سرنوشت مبهمی در سی‌دبلیو داشت. «سوپرمن و لوییس»، «تمام آمریکایی: بازگشت به خانه»، «تمام آمریکایی» (All American) و «واکر» (Walker) تنها چهار سریال متن محور شبکه برای فصل آینده خواهند بود.

«شوالیه‌های گاتهام» از کتاب‌های کامیک دی‌سی نوشته «باب کین» و «بیل فینگر» اقتباس شد و پیامدهای قتل «بروس وین» را روایت کرد. «اسکار مورگان» در این مجموعه نقش «ترنر هیز»، «آنا لور» در نقش «استفانی براون» و «میشا کالینز» ستاره سابق «فراطبیعی» (Supernatural)، نقش «هاروی دنت» وکیل گاتهام که در کتاب‌های دی‌سی به یک شرور به نام «دو-چهره» (Two-Face) تبدیل می‌شود را بازی کردند. دیگر بازیگران سریال «الیویا رز کیگان»، «ناویا رابینسون»، «فالن اسمایت» و «تایلر دی‌کیارا» بودند. تغییر مدیریت سی‌دبلیو در کنسل شدن «شوالیه‌های گاتهام» که بینندگان کمی نداشت بی‌تأثیر نبود.

«سوپرمن و لوییس» به نویسندگی «تاد هلبینگ» پس از چند ماه مذاکره برای فصل چهارم بازگشت. این سریال بخشی از «اروورس» (Arrowverse) این شبکه است که با سریال «ارو» (Arrow) آغاز شده بود.

«تایلر هکلین» در نقش سوپرمن یا «کلارک کنت» و «بیتسی تولاک» در نقش لوییس ساکن اسمال‌ویل و صاحب دو پسر نوجوان شده‌اند که شاید ابرقدرت‌های پدرشان را به ارث برده باشند. علاوه بر تولاک و هکلین، «دیلن والش» در نقش ژنرال «سم لین»، «امانوئل شریکی» در نقش «لانا لنگ» و «اریک والدز» در نقش همسر او، «آدام رینر» در نقش «مورگان اج»، و «وول پارکس» در نقش «استیسی فابر» بازی می‌کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید