news-background
news-background

کارگردان Transformers: Rise of the Beasts برای قسمت هشتم با پارامونت وارد مذاکره شد

پارامونت برای قسمت هشتم «تبدیل‌شوندگان» تمایل نشان داده است.

«استیون کیپل جونیور» کارگردان «تبدیل‌شوندگان: ظهور غول‌ها» (Transformers: Rise of the Beasts) با استودیوی پارامونت وارد مذاکره شده تا قسمت هشتم را بسازد.

«ظهور غول‌ها» آخر هفته گذشته افتتاحیه جهانی ۱۷۱ میلیون دلاری را ثبت کرد و بالاتر از «مرد-عنکبوتی: سراسر دنیای عنکبوتی» (Spider-Man: Across the Spider-Verse) سونی قرار گرفت.

کیپل جونیور در مصاحبه با پادکست «ددلاین» تأیید می‌کند که مذاکره با پارامونت را آغاز کرده تا داستان را پس از مواجه پایانی قسمت هفتم میان «آنتونی راموس» و «مایکل کلی» ادامه دهد.

این فیلمساز می‌گوید در صورت ساخته شدن قسمت هشتم نژادهای متنوع‌تری را هدف می‌گیرد. قسمت هفتم دارای ۳۰ درصد مخاطب آفریقایی تبار و ۲۸ درصد لاتین تبار بود در حالی که «بامبل‌بی» (Bumblebee) ۲۵ درصد مخاطب لاتین تبار و ۱۴ درصد آفریقایی تبار را جذب کرد.

«تبدیل‌شوندگان: ظهور غول‌ها» روایت «بامبلبی» به کارگردانی «تراویس نایت» را پی می‌گیرد که داستانی در سال ۱۹۸۷ بازگو کرد. داستان قسمت هفتم علاوه بر نیویورک سال ۱۹۹۴ در پرو نیز روی می‌دهد و نبرد میان اوتوبات‌ها و دیسپتیکن‌ها را روی زمین ترسیم خواهد کرد. «آنتونی راموس»، «دامینیک فیشبک»، «دیوید سوبولوف»، «میکیلا رودریگز»، «کریستو فرناندز» و «توبی انویگوه» دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود و «پیتر دینکلیج»، «لیزا کوشی»، «جان دیماجیو»، «میشل یئو» و «پیت دیویدسون» در نقش «ماکسیمال ایریزور» و «اتوبات میراژ» از جمله بازیگران و صداپیشگان فیلم خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ۱۷:۱۷

سه گانه پریکوئل یا ریبوت Rise of the Beasts هیچ ربطی ب فرانچایز Transformers ب کارگردانی مایکل بی نداره و همچنین Rise of the Beasts چند سال پس از پایان فیلم Bumblebee رخ میده

نمایش اسپویل