news-background
news-background

الیزابت اولسن: دلتنگ بازی در نقش اسکارلت ویچ نیستم

اولسن دلتنگ بازی در نقش «اسکارلت ویچ» نیست.

فاصله‌گیری از «دنیای سینمایی مارول» برای «الیزابت اولسن» لذت‌بخش بوده است. بازیگر نقش «اسکارلت ویچ» مارول در مصاحبه با «مگان فیهی» بازیگر سریال «نیلوفر سفید» (The White Lotus) برای «ورایتی» می‌گوید دلتنگ بازی در نقش «واندا ماکسیموف» یا «اسکارلت ویچ» نیست.

وقتی فیهی می‌پرسد: «دلت برای واندا تنگ شده؟» اولسن پاسخ می‌دهد: «نه، نشده. فکر می‌کنم تقریباً ۱۰ سال است که این نقش را بازی می‌کنم. و خیلی دوستش داشتم. و فکر می‌کنم دلیل اینکه هر روز با «کوین فایگی» [مدیر استودیوی مارول] تماس نمی‌گیرم تا ایده‌هایم را بگویم این است که به فیلم‌هایی که ساختیم افتخار می‌کنم. به نظرم «وانداویژن» (WandaVision) فرصت واقعاً غافلگیرکننده‌ای بود.»

او اضافه می‌کند: «اگر کسی به من بگوید از مارل اخراج شده‌ام، به آنچه ساختیم افتخار می‌کنم. و واقعاً در تلاشم فیلم‌ها و شخصیت‌های دیگر را خلق کنم بنابراین جنبه مارول کل ماجرا کمتر اهمیت دارد.»

اولسن از سال ۲۰۱۵ و با «انتقام‌جویان: عصر اولتران» (Avengers: Age of Ultron) تا «دکتر استرنج ۲» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) نقش واندا را بازی کرده است. در قسمت دوم «دکتر استرنج» او خودش را قربانی کرد تا «دارکهولد» را نابود کند. اولسن پیش‌تر به «اسکرین‌رنت» گفته بود در صورتی که «اسکارلت ویچ» به «دنیای سینمایی مارول» بازگردد تمایل دارد شخصیتش کمی طنز‌آمیزتر باشد.

این بازیگر ۳۴ ساله که به تازگی در سریال «عشق و مرگ» (Love and Death) دیده شده، در مصاحبه با پادکست «شاد غمگین گیج» (Happy Sad Confused) به بازیگران جوان توصیه کرده بود که برای بازی در چند پروژه با مارول قرارداد منعقد نکنند: «فکر می‌کنم به این شکل اختیار بیشتری دارید روی… اگر بگویید:‌ «خدای من، خیلی به من خوش گذشت و عاشق این شخصیت شدم، می‌خواهم دوباره بازی کنم»، می‌دانید که آزادی هنری بیشتری برای فیلم بعدی خواهید داشت.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید