news-background
news-background

جودی کومر برای نمایش Prima Facie برنده جایزه تونی بهترین بازیگر زن نقش اول شد

کومر جایزه الیور را برای نمایش «نگاه اول» دریافت کرده بود.

«جودی کومر» یکشنبه شب این هفته برای نمایش «نگاه اول» (Prima Facie) برنده جایزه تونی بهترین بازیگر زن نقش اول شد. این بازیگر ۳۰ ساله در هفتاد و ششمین دوره مراسم اهدای جوایز تونی با «جسیکا چستین» (A Doll's House)، «جسیکا هکت» (Summer, 1976) و «ادرا مک‌دونالد» (Ohio State Murders) رقابت می‌کرد. کیفیت هوای نیویورک که تنفس را برای کومر دشوار ساخته بود هفته پیش باعث شد که اجرای نمایش «نگاه اول» با وقفه مواجه شود.

کومر پیش‌تر با سریال «کشتن ایو» (Killing Eve) برنده جایزه امی نیز شده بود و با تونی این هفته یک گام دیگر به مقام «ایگات» (EGOT) نزدیک شد. او در «نگاه اول» نقش وکیلی به نام «تسا انسلر» را بازی می‌کند که در ابتدا مدافع افراد متهم به آزار جنسی است اما سپس خواستار اجرای عدالت برای قربانیان تجاوز می‌شود.

کومر روی صحنه احساساتی به نظر می‌رسید و از «سوزی میلر» نویسنده نمایش و تهیه‌کنندگان و دیگر عوامل قدردانی کرد. او پیش‌تر به «هالیوود ریپورتر» گفته بود که این نقش پراحساس نگاهش را تغییر داده است: «فکر می‌کنم قسمت‌های زیادی از آن عمیقاً شخصی است، و من الزاماً نیازی نمی‌بینم در موردش حرف بزنم، اما مثل یک زن حس می‌کنم. حس می‌کنم که وارد زنانگی خود شده‌ام و بسیار بیشتر به خودم اعتماد پیدا کرده‌ام.»

کومر اضافه می‌کند: «متوجه شدم که سال گذشته از چیزهای زیادی می‌ترسیده‌ام، به‌ویژه از توانایی‌ام در اجرای این تئاتر. و فکر می‌کنم به واسطه این تجربه، توانسته‌ام آن ترس را به باور تبدیل کنم و این حس خیلی خوشایندی است.»

«آریانا دبوز» مجری مراسم تونی یکشنبه شب که از سی‌بی‌اس و پارامونت+ پخش می‌شد در لحظات ابتدایی اعلام کرد: «فیلمنامه نداریم دوستان. خطاب به همه کسانی که فکر می‌کردند مراسم سال گذشته کمی آشفته بود، باید عرض کنم: «عزیزان محکم بنشینید.»» این بازیگر برنده اسکار برای دومین سال متوالی مجری تونی بود.

«لئوپولستات» (Leopoldstadt) امسال جایزه تونی بهترین نمایش و «کیمبرلی آکیمبو» (Kimberly Akimbo) جایزه بهترین نمایش موزیکال را دریافت کردند در حالی که «شان هینز» برای «شب به‌خیر اسکار» (Good Night, Oscar) برنده تونی بهترین بازیگر مرد نقش اول شد.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید