news-background
news-background

خشم مگان فاکس از حمله سیاستمدار جمهوری‌خواه: پسرانم را «مجبور» به پوشیدن لباس‌های دخترانه نکرده‌ام؛ «با بد ساحره‌ای درافتادی»

فاکس به اتهام مجبور کردن پسرانش به پوشیدن لباس‌های دخترانه واکنش نشان داد.

«مگان فاکس» به تندی از خود در برابر اتهام «مجبور» کردن پسرانش به پوشیدن لباس‌های دخترانه واکنش نشان داد. این بازیگر ۳۷ ساله سه پسر ده، نه و شش ساله به نام‌های نوآ، بودی و جورنی از همسر سابقش «برایان آستین گرین» دارد.

«رابی استارباک» که در سال ۲۰۲۲ برای راهیابی به کنگره ایالات متحده رقابت کرد، ادعا می‌کند که شاهد بوده دو پسر فاکس گفته‌اند مادرشان آن‌ها را «مجبور» کرده لباس‌های دخترانه بپوشند. استارباک سی و چهار ساله که یک جمهوری‌خواه اهل کالیفرنیا است، در توییتر ادعا کرده بود در گذشته در منطقه حفاظت‌شده‌ای ساکن بوده که فاکس و فرزندانش در پارک آن مشغول بازی بوده‌اند.

فاکس در اینستاگرام به ادعای استارباک واکنش تندی نشان داده و می‌گوید این محافظه‌کار از «کودکان به عنوان اهرم یا پول رایج جامعه» استفاده می‌کند. او اضافه می‌کند که «استثمار هویت جنسیتی بچه‌های من  برای جلب توجه در کمپین سیاسی تو را در طرف نادرست دنیا قرار داده است.» بازیگر «دختران بدجنس» (Mean Girl) و «بدن جنیفر» (Jennifer's Body) اعلام می‌کند: «با بد ساحره‌ای درافتادی.»

فاکس می‌گوید: «واقعاً دوست ندارم این توجه را به تو کرده باشم چون به وضوح مضمحلانه به دنبال جلب توجه هستی اما بگذار درسی به تو بدهم... صرف نظر از اینکه چقدر ممکن است بخواهی ثروت، قدرت، موفقیت یا شهرت به دست بیاوری، هرگز از کودکان به عنوان اهرم یا پول رایج جامعه استفاده نکن. به ویژه با بهانه‌های غلط و متظاهرانه.»

بازیگر «تبدیل‌شوندگان» (Transformers) ادامه می‌دهد: «مردان متزلزل خودشیفته و ناتوان زیادی من را سوزانده [و توبیخ کرده‌اند] اما همچنان پابرجا هستم. با بد ساحره‌ای درافتاده‌ای.»

«برایان آستین گرین» پیش‌تر در مصاحبه با «تی‌ام‌زی» ادعای استارباک را تکذیب کرده و گفته بود: «ماجرایی کاملاً قلابی است. فقط چند نفر در دنیا وجود دارند که می‌توانند تأیید کنند آیا اتفاقی چون این حقیقت دارد یا نه و من با قاطعیت می‌توانم به شما بگویم حقیقت ندارد. تلاش این فرد برای مطرح کردن چنین ادعایی نمونه‌ای عالی است از کسانی که انگیزه‌های خودخواهانه دارند و به تأثیر منفی آن بر رابطه فرزند و والدین اهمیت نمی‌دهند.»

استارباک در توییت اولیه‌اش با انتشار تصویری از فاکس و فرزندانش نوشته بود: «این‌ها پسران مگان فاکس هستند. ما قبلاً در همین منطقه حفاظت‌شده زندگی می‌کردیم و بچه‌های من در پارکش بازی می‌کردند. دو پسرش را دیدم که مستأصل شده بودند و می‌گفتند مادرشان آن‌ها را مجبور به پوشیدن لباس‌های دخترانه می‌کند در حالی که پرستارشان سعی می‌کرد آرامشان کند. این بدرفتاری محض با کودکان است. برایشان دعا کنید.»

فاکس در سال ۲۰۱۹ گفته بود پسر بزرگش اهمیتی نمی‌دهد به اینکه با پوشیدن لباس‌های غیرمتعارف او را در مدرسه مسخره کنند: «خیلی بااستعداد است، اما هنوز شش ساله است. واقعاً به مد علاقه دارد.» او اضافه کرده بود: «و من او را به یک مدرسه واقعاً لیبرال و هیپی می‌فرستم. اما حتی در آن‌جا، اینجا در کالیفرنیا، پسرانی وجود دارند که می‌گویند: «پسرها لباس‌های [دخترانه] نمی‌پوشند» یا «پسرها صورتی نمی‌پوشند.»»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۱۱

بابا این خییلی وقته روانش بهم ریته و حالش دست خودش نیست. بلایی که سر کیت بکینسل اومد چند برابر بدترش سر این اومد. مشکلات روحی شدید داره

نمایش اسپویل