news-background
news-background

«امروز بداخلاق هستید؟»؛ احوالپرسی پرآغوش کیران کالکین از برایان کاکس در میانه عکسبرداری

«کیران کالکین» بازیگر نقش «رومن روی» در «وراثت» (Succession) با همبازی سابقش «کلر دینز» در فیلم «ایگبی غمگین می‌شود» (Igby Goes Down)  برای «ورایتی» به گفت‌وگو نشسته و پایان یکی از تحسین‌شده‌ترین سریال‌های اچ‌بی‌او در چند سال اخیر گفته است.

کالکین به یاد می‌آورد که «بر استیرز» کارگردان «ایگبی» در انتخاب او تردید داشته است: «چون در کودکی بازیگری کرده بودم و او معتقد بود که «بازیگران کودک عادت‌های بدی پیدا می‌کنند که به بزرگسالی آن‌ها کشیده می‌شود.» فکر می‌کنم بازیگر کودک خیلی بدی بودم.» دینز پاسخ می‌دهد: «نه، باور نمی‌کنم! حتی برای یک لحظه.»

کالکین می‌گوید در زمان فیلمبرداری فصل چهارم «وراثت» نمی‌دانسته است که در حال بازی در آخرین فصل سریال است: «یعنی «جسی آرمسترانگ»، نویسنده و شورانر ما، نمی‌دانست. او پیش از شروع فصل به من گفته بود که فکر می‌کند این فصل پایانی است، اما اطمینان نداشت. راستش دیگر نپرسیدم فصل بعدی ساخته می‌شود یا نه. و مسئله همین بود: دوستش داشتم. از ندانستن لذت بردم! اما بعد امسال پیش از شروع فیلمبرداری گفت که ممکن است فصل پایانی باشد و من شروع کردم به سؤال پرسیدن. به من گفت سرنوشت لوگان چه می‌شود، و از او خواستم همه‌چیز را تحلیل کند. برای من تمام فصل را توضیح داد. و بعد وقتی به پایان رسید، گفتم: «به نظر می‌رسد که این پایان سریال است.» گفت: «بله، همین‌طور است نه؟ هرچند...» و بعد شروع کرد به حرف زدن در مورد ایده‌های مختلفی که در ذهن داشت.»

کالکین در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید در لحظات نقش‌آفرینی مقابل «برایان کاکس» خود را یک کودک حس می‌کرده است: «هر وقت که با برایان فیلمبرداری داشتم، می‌گفتم: «بابا، حس می‌کنم ۷ ساله‌ام.» می‌تواند مرد ترسناکی باشد. برای من نه – می‌توانم مثل یک بزرگسال با او برخورد کنم. اما به دلایلی، در قالب آن نقش، احساس می‌کنم که مقابل او ۷ ساله‌ام.»

کالکین در مصاحبه جداگانه‌ای با «ورایتی» توضیح می‌دهد که شخصیت رومن مانند دیگر خواهر و برادرانش در سریال «مشخصاً در جایگاه خوبی» نیست. او می‌گوید: «خیلی‌ها می‌گویند او پول زیادی دارد – حالش خوب است! اما این بحث برای این آدم‌ها صدق نمی‌کند. فکر نمی‌کنم به این سادگی باشد که «خوب، پول و مارتینی دارم، مشکلی ندارم.» فکر نمی‌کنم حالش خوب باشد. نه.»

کالکین ادامه می‌دهد: «به نظر من او نه تنها خانواده‌اش را دوست دارد، بلکه به آن محتاج است. حالا که تمام شده، او از خانواده بیرون افتاده، و همگی آن‌ها بیرون افتاده‌اند: قرار است چه زمانی دوباره آن‌ها را ببیند؟ او چه کسی را دارد؟ هیچ‌کس  را ندارد. همین. خواهر و برادرانش همان اطرافند. اما این‌گونه نیست که بخواهند با هم آب‌جویی بنوشند. او تقریباً تنهاست. آیا تا به حال رومن را با یک دوست دیده‌اید؟»

کالکین مصاحبه کاکس با «امیلی بلانت» برای «ورایتی» را قطع کرد تا احوالی از همبازی‌اش در «وراثت» بپرسد. وقتی بازیگران بریتانیایی در حال ژست گرفتن مقابل دوربین بودند، کالکین وارد شد و پرسید: «حالتان چطور است؟ امروز بدخلق هستید؟»

کاکس از بلانت می‌پرسد: «من امروز بدخلقم؟» بازیگر «مکانی آرام» (A Quiet Place) جواب می‌دهد: «نه، اما نیت خوبی ندارد.» کالکین به شوخی می‌گوید: «وقتی گفتند [برای فتوشوت] سرهای خودتان را به یکدیگر نزدیک کنید، نگفت: «گمشو ببینم!؟»»

کاکس مانند «لوگان روی» با تندمزاجی شناخته می‌شود. او در مراسم افتتاحیه فصل چهارم «وراثت» به عکاسانی تاخت که از او درخواست می‌کردند به این سو و آن سو نگاه کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید