news-background
news-background

فصل ششم و پایانی The Crown با چهار بازیگر به ملکه الیزابت ادای احترام می‌کند

چهار بازیگر زن نقش «ملکه الیزابت دوم» را در فصل ششم «تاج» بازی کرده‌اند.

سازندگان سریال «تاج» (The Crown) قصد دارند در فصل ششم و پایانی «ملکه الیزابت دوم» بریتانیا را با چهار بازیگر نشان دهند. نشریه «سان» گزارش داده است که تهیه‌کنندگان سریال تاریخی نتفلیکس هر سه بازیگر قبلی نقش ملکه یعنی «کلر فوی»، «الیویا کولمن» و «ایملدا استاونتن» را باز می‌گردانند.

علاوه بر این، در این گزارش آمده است که «وایولا پرتجان» نقش الیزابت جوان‌تری را در خلال سال‌های جنگ جهانی دوم و پیش از تاج‌گذاری در سال ۱۹۵۳ بازی خواهد کرد.

در خلاصه داستان رسمی فصل ششم آمده است: «با ورود «تاج» به دهه‌ای جدید، «پرنس ویلیام» دانشگاه را در سنت اندرو آغاز می‌کند، و مصمم است تا حد ممکن یک زندگی عادی را رهبری کند. از سوی دیگر «کیت میدلتون» که اهل برکشیر است نیز زندگی تازه‌ای به عنوان دانشجو آغاز کرده است. با اولین ملاقات آن‌ها در دانشگاه، رابطه عاشقانه و آینده‌ای نو برای «تاج» شروع می‌شود.»

فصل پنجم «تاج» بر روی ازدواج «پرنسس چارلز» و «پرنسس دایانا» تحت نظارت «ملکه الیزابت دوم» با بازی «ایملدا استانتون» تمرکز کرده بود. علاوه بر استانتون، «جاناتان پرایس» در نقش «پرنس فیلیپ»، «لزلی من‌ویل» در نقش «پرنس مارگارت»، «دومینیک وست» در نقش «پرنس چارلز»، «الیزابت دبیکی» در نقش «پرنس دایانا»، «کلودیا هریسون» در نقش «پرنس آن»، و «الیویا ویلیامز» در نقش «کامیلا پارکر باورز» در فصل ششم ظاهر خواهند شد.

فصل ششم «تاج» به نویسندگی «پیتر مورگان» تا پایان سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید