news-background
news-background

اولین جزئیات از داستان پیش‌درآمد Ocean’s Eleven با بازی مارگو رابی و رایان گاسلینگ

پیش‌درآمد «یازده یار اوشن» به زودی فیلمبرداری خواهد شد.

چند سال پس از اکران فیلم «یازده یار اوشن» (Ocean’s Eleven) با بازی «جرج کلونی» و «برد پیت»، پیش‌درآمدی (Ocean’s Eleven Reboot) با بازی «مارگو رابی» و «رایان گاسلینگ» در دست ساخت است. این هفته اولین جزئیات غیررسمی از داستان این فیلم فاش شد.

«اسوشیتد پرس» گزارش داده است که پیش‌درآمد «یازده یار اوشن» سرقتی را به تصویر می‌کشد که در جریان برگزاری مسابقه «جایزه بزرگ موناکو» سال ۱۹۶۲ و روی یک قایق تفریحی اتفاق می‌افتد. این فیلم یک «داستان عاشقانه/ماجراجویانه حماسی و سنتی» توصیف شده است.

رابی اخیراً در فیلم «بابل» (Babylon) «دیمین شزل» دیده شده و نقش یک بازیگر جوان و جویای نام را بازی کرده است. این بازیگر استرالیایی در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) به کارگردانی «کوئنتین تارانتینو» مسافر دهه ۱۹۶۰ شد و نقش «شارون تیت» را بازی کرد.

گاسلینگ از سوی دیگر در دو فیلم «سرزمین خیال» (La La Land) و «اولین انسان» (First Man) سابقه همکاری با شزل را دارد و امسال در «باربی» (Barbie) «گرتا گرویگ» مقابل رابی دیده خواهد شد.

«جی روچ» که در فیلم «بامشل» (Bombshell) با رابی همکاری کرده و «ملاقات با والدین» (Meet the Parents ) را در کارنامه دارد، کارگردان پیش‌درآمد و «کری سولومون» نویسنده فیلمنامه است. در سال ۲۰۱۸ نسخه زنانه «یازده یار اوشن» با عنوان «هشت یار اوشن» (Ocean’s Eight) با بازی «ساندار بولاک»، «کیت بلانشت»، «آن هاتاوی» و «ریحانا» ساخته شده بود.

تولید این پیش‌درآمد قرار است تا پایان ماه ژوئن آغاز شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید