news-background
news-background

برایان سینگر کارگردان متهم به کودک‌آزاری از سال ۲۰۱۹ در اسرائیل زندگی می‌کند و مستندی در مورد خودش می‌سازد

سینگر چهار سال است که در اسرائیل زندگی می‌کند.

«برایان سینگر» کارگردان فیلم‌هایی چون «مردان-ایکس» (X-Men) و «راپسودی بوهمی» (Bohemian Rhapsody) از سال ۲۰۱۹ ساکن اسرائیل شده و بر روی مستندی پیرامون «مشکلات» خودش کار می‌کند.

«ورایتی» گزارش داده است که سینگر در این مستند به اتهامات آزار جنسی خواهد پرداخت و سعی خواهد کرد که اعتبار از دست رفته را بازیابی کند. در این گزارش آمده است که او سه فیلم بلند داستانی و کم-هزینه در مورد اسرائیل کارگردانی خواهد کرد. این فیلمساز ۵۷ ساله که به زبان عبری مسلط است پیش از «مردان-ایکس» در سال ۱۹۹۵ فیلم «مظنونین همیشگی» (The Usual Suspects) را کارگردانی کرده بود. یکی از فیلم‌های سینگر داستانی در دهه ۱۹۷۰ روایت می‌کند و با بودجه ۱۰ میلیون دلاری ساخته خواهد شد.

سینگر در سال ۲۰۱۸ به رفتارهای زننده در پشت صحنه «راپسودی بوهمی» متهم شد. سپس مردی به نام «جاستین اسمیت» در توییتر او را به آزار جنسی در کودکی متهم کرد. اما در سال ۱۹۹۷ وقتی دو سال از افتخارآفرینی «مظنونین همیشگی» می‌گذشت، یک بازیگر سیاهی‌لشکر ادعا کرد که کارگردان از او و چند فرد دیگر که به سن قانونی نرسیده بودند خواسته برای فیلم «شاگرد توانا» (Apt Pupil) در یک صحنه جنسی بازی کنند. این اتهام به دلیل کافی نبودن مدارک رد شد.

در آوریل سال ۲۰۱۴، «مایکل ایگان سوم» ادعا کرد که سینگر پنج سال قبل به او در لس‌آنجلس و هاوایی تجاوز کرده است. سینگر این اتهام را «کاملاً نادرست» نامید و ایگان در نهایت از شکایت صرف نظر کرد. در ماه مه همان سال یک مرد بریتانیایی سینگر را متهم به رفتار مشابهی کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید