news-background
news-background

عذرخواهی آرنولد شوارتزنگر به خاطر لمس جنسی زنان در گذشته؛ بهشت یک «فانتزی» است

بازیگر «نابودگر» به بهشت اعتقادی ندارد.

«آرنولد شوارتزنگر» در گفت‌وگو با «دنی دویتو» همبازی سابقش در «دوقلوها» (Twins) ادعا کرده است که بهشت چیزی جز یک «فانتزی» نیست.

شوارتزنگر اعتراف می‌کند که «متخصص» دنیای پس از مرگ نیست اما می‌گوید: «سؤالی که  «هاوارد استرن» از من کرد را به یاد می‌آورم که گفت: «آقای فرماندار به من بگویید که وقتی می‌میریم چه می‌شود؟» گفتم: «هیچ. شش فوت زیر زمین هستید. هر کسی که چیزی جز این به شما بگوید دروغ‌گو است.»»

او ادامه می‌دهد: «گفتم: «نمی‌دانیم برای روح و همه این مسائل روحانی که من تخصصی در آن ندارم چه پیش می‌آید، اما می‌دانم که جسم همان‌طور که الان یکدیگر را می‌بینیم، هرگز به آن شکل یکدیگر را نخواهیم دید.»

بازیگر «نابودگر» (Terminator) مرگ را «غم‌انگیز» می‌خواند و می‌گوید تمایلی ندارد از دنیای پس از مرگ آگاهی پیدا کند: «چون به‌شدت دلتنگ همه‌چیز خواهم شد. اینجا نشستن در کنار شما، یک روز از بین خواهد رفت؟ نمی‌دانم ماجرا چیست، اما در هر صورت، واقعیت است، و واقعاً من را عصبانی می‌کند... یعنی چه؟ این چه نوع اتفاقی است؟»

شوارتزنگر در سریال مستند «آرنولد» (Arnold) که امروز ۷ ژوئن از نتفلیکس پخش شده، به خاطر لمس جنسی زنان در گذشته عذرخواهی کرده است. پنج روز پیش از انتخابات فرمانداری کالیفرنیا در سال ۲۰۰۳، «لس‌آنجلس تایمز» گزارش داد که شش زن شوارتزنگر را به لمس جنسی و تحقیر متهم کرده‌اند. بازیگر در آن زمان ادعا کرد که این ادعا «ساختگی» است و او «هرگز کسی را لمس جنسی» نکرده است.

این بازیگر ۷۵ ساله در مستند سه اپیزودی نتفلیکس می‌گوید: «واکنش ابتدایی من، به شکلی... تدافعی بود. امروز می‌توانم به آن بنگرم و بگویم مهم نیست چه زمانی اتفاق افتاده. اگر به روزهای «ماسل بیچ» چهل سال قبل برمی‌گردد، یا امروز، اشتباه بوده. مزخرف بوده. همه بهانه‌ها را فراموش کنید، اشتباه بوده است.»

گزارش «لس‌آنجلس تایمز» نه در انتخابات و نه در بازیگری شوارتزنگر تأثیری نداشت. «کارلا هال» گزارشگر  نشریه در این مستند می‌گوید: «شخصاً، غافلگیر شدم که تأثیر بیشتری روی انتخابات نداشت. تصور کردم که افراد بیشتری ناراحت می‌شوند. وقتی شوارتزنگر اعلام کرد که برای فرمانداری نامزد می‌شود، کارمندان «لس‌آنجلس تایمز» فوراً تحقیقات گسترده‌ای در مورد گزارش‌هایی که سال‌ها شنیده بودیم اما هیچ‌کس به صورت کامل به آن‌ها توجه نکرده بود آغاز کردند. کمتر از شش هفته زمان داشتیم و شروع کردیم به مصاحبه با زنان.»

شوارتزنگر در بخش دیگری از مستند از پدر «نازی» خود انتقاد می‌کند که با رفتارهای «ستمگرانه» مرگ برادرش در سنین جوانی را سبب شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید