news-background
news-background

اولین تریلر فیلم The Out-Laws با بازی پیرس برازنان و الن بارکین

نتفلیکس تریلر فیلم «قانون‌شکنان» را رونمایی کرد.

اولین تریلر فیلم کمدی جنایی «قانون‌شکنان» (The Out-Laws) با بازی «پیرس برازنان»، «الن بارکین» و «آدام دیواین» رونمایی شد.

دیواین در این فیلم نقش یک مدیر بانک به نام اوون را بازی می‌کند که با والدین نامزدش با بازی «نینا دوبرو» برای اولین بار ملاقات می‌کند و متوجه می‌شود که آن‌ها سارقان بانک معروفی‌اند. «پیرس برازنان» و «الن بارکین» نقش والدین شخصیت دوبرو را بازی می‌کنند. پس از این ملاقات محل کار مدیر بانک هدف دستبرد قرار می‌گیرد و صدای زوج سالخورده پشت نقاب در جریان این سرقت برای اوون بیش از حد آشنا به نظر می‌رسد.

دیواین به «پیپل» می‌گوید: «اگر از این فیلم درسی آموخته باشم این است که اگر بخواهید اقوام همسرتان را تحت تأثیر قرار دهید، به چند بانک دستبرد بزنید تا نزد آن‌ها احترام کسب کنید و دخترشان را نجات دهید.»

«تایلر اسپیندل» کارگردان فیلم می‌گوید: «واقعاً سعی کردیم از محدودیت‌های [ژانر] عبور کنیم و صحنه‌هایی پیدا کنیم که هیچ‌کس تا به حال ندیده است... یک ماجراجویی ناب و مفرح است. و بازیگران بی‌نظیرند – نینا دوبرو و آدام دیواین در نقش یک زوج ترکیبی عالی‌اند.»

دیگر بازیگران فیلم «مایکل روکر»، «پورنا جاگاناتان»، «جولی هاگرتی»، «ریچارد کایند»، «بلیک اندرسون»، «لورن لپکس» و «لیسی موسلی» خواهند بود.

برازنان می‌گوید: «[شخصیت من در فیلم] و همسرش آن کسانی که می‌گویند نیستند. به شهر آمده‌ایم چون دخترمان قرار است ازدواج کند، و من به هیچ شکل و فرمی از این مرد استقبال نمی‌کنم. احساس می‌کنم که لیاقت به دست آوردن دل دخترم را ندارد. و در فرایند اظهار عشق او خیلی سخت می‌گیرم.»

فیلم «قانون‌شکنان» ۷ ژوئیه از نتفلیکس پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید