news-background
news-background

دیزنی Hocus Pocus 3 را می‌سازد

استودیوی دیزنی برای تولید «شعبده‌بازی ۳» چراغ سبز نشان داده است.

قسمت سوم فیلم «شعبده‌بازی» (Hocus Pocus) ساخته می‌شود و خواهران سندرسون را سی سال پس از قسمت اول بازمی‌گرداند. «شان بیلی» مدیر استودیوی والت دیزنی در مصاحبه با «نیویورک تایمز» تأیید کرده است که دنباله دیگری برای این فیلم‌ها ساخته خواهد شد.

قسمت دوم «شعبده‌بازی» با بازی «بتی میدلر»، «سارا جسیکا پارکر» و «کتی نجیمی» ۳۰ سپتامبر سال گذشته از دیزنی+ پخش شد و ۲.۷ میلیارد دقیقه بیننده داشت. داستان قسمت اول فیلم «شعبده‌بازی» در شهر سیلم ماساچوست و در شب هالووین سال ۱۶۹۳ روی می‌داد وقتی که سه خواهر جادوگر بدجنس با کتاب جادوگری خود، نیروی جوانی را از بدن دختری بیرون می‌کشند. اهالی سیلم آن‌ها را دار می‌زنند اما ۳۰۰ سال بعد وقتی پسری از لس‌آنجلس به همراه خانواده‌اش به این شهر نقل مکان می‌کند، طلسم سه خواهر را از بین می‌برد و آن‌ها را به زندگی بازمی‌گرداند. خواهران جادوگر به وحشت می‌افتند وقتی که متوجه می‌شوند هالووین در قرن بیستم به یک جشن تبدیل شده است.

قسمت دوم بر روی سه دختر نوجوان تمرکز می‌کند که تصادفاً خواهران سندرسون را به سیلم امروز می‌کشانند و باید مانع جادوگران تشنه به خون کودک و خراب‌کاری‌های آنان شوند. «سم ریچاردسون»، «داگ جونز»، «هانا وادینگهام»، «ویتنی پیک»، «بلیسا اسکوبدو»، «لیلیا باکینگهام»، و «فرویان گوتیرز» دیگر بازیگران دنباله بودند.

میدلر پیش‌تر در مورد احتمال تولید قسمت سوم به «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود: «نمی‌دانم. به بازیگران دیگری که چندگانه دارند غبطه می‌خورم، و امیدوارم دنباله‌ای برای «باشگاه همسران اول» (First Wives Club) ساخته می‌شد، اما هرگز به آن نرسیدیم. پس از ۳۰ سالی که دنباله‌ای برای «شعبده‌بازی» ساخته نشد، همیشه به افرادی که بیش از یک بار شخصیت مورد علاقه‌شان را بازی می‌کردند غبطه می‌خوردم. از اینکه بالأخره پس از ۳۰ سال از پیشنهاد این ایده، موفق به ساختنش شدیم، خوشحالم. دوست دارم یک چندگانه داشته باشم – به‌خصوص برای شخصیتی که دوست دارم بازی کنم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید