news-background
news-background

ادلاین رودلف در فیلم Mortal Kombat 2 نقش کیتانا را بازی می‌کند

«سایمون مک‌کوید» کارگردان «مورتال کامبت ۲» خواهد بود.

«ادلاین رودلف» بازیگر و مدل هنگ کنگی در «مورتال کامبت ۲» (Mortal Kombat 2) نقش «کیتانا» را بازی می‌کند. او بیشتر با سریال «ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا» (Chilling Adventures of Sabrina) نتفلیکس شناخته می‌شود و سابقه بازی در «ریوردیل» (Riverdale) و «رزیدنت ایول» (Resident Evil) نتفلیکس را دارد.

شخصیت کیتانا اولین بار در بازی ویدیویی «مورتال کامبت ۲» در دهه ۱۹۹۰ معرفی شد. او بیشتر با بادبزن‌های فولادین و کشنده‌اش شهرت دارد و یکی از شخصیت‌های نمادین چندگانه است.

پیش‌تر گزارش شده بود که «کارل اوربان» در این دنباله نقش «جانی کیج» و «تاتی گابریل» در نقش «جید» بازی می‌کنند. استودیوی نیولاین «جرمی اسلیتر» نویسنده «شوالیه ماه» (Moon Knight) را برای نگارش فیلمنامه «مورتال کامبت ۲» استخدام کرده است.

قسمت اول «مورتال کامبت» (Mortal Kombat) به کارگردانی «سایمون مک‌کووید» ۳.۸ میلیون خانوار بیننده در اچ‌بی‌او مکس داشت. آن فیلم در دوران پاندمی همزمان با اکران در سالن‌های سینما از این پلتفرم استریم پخش شده بود.

بازیگران قسمت اول فیلم «لودی لین» در نقش «لیو کانگ»، «مکاد بروکس» در نقش «جکس»، «جسیکا مک‌نامی» در نقش «سونیا بلید»، «هیرویوکی سانادا» در نقش «اسکورپین»، «جاش لاسن» در نقش «کانو»، «تادانابو آسانو» در نقش «ریدن»، «جو تسلیم» در نقش «ساب-زیرو»، «چین چان» در نقش «شانگ سونگ»، «سیسی استرینگر» در نقش «میلینا» و «لوییس تن» در نقش شخصیت «کول یانگ» بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید