news-background
news-background

فرش قرمز فیلم Club Zero در جشنواره کن

«میا واشیکوفسکا» بازیگر استرالیایی روی فرش قرمز فیلم «باشگاه صفر» در جشنواره کن حضور پیدا کرد.

مراسم فرش قرمز فیلم «باشگاه صفر» (Club Zero) به کارگردانی «جسیکا هوسنر» در جشنواره کن برگزار شد. «میا واشیکوفسکا»، «السا زیلبرستین»، «متیو دمی» و «لوک بارکر» تازه‌وارد از جمله بازیگران این فیلم خواهند بود.

واشیکوفسکا در درام روان‌شناسانه «باشگاه صفر» نقش یک معلم جدید در یک مدرسه را بازی می‌کند رابطه مستحکمی با پنج دانش‌آموزش برقرار می‌کند. «سیسه بابت نودسن» نقش مدیر مدرسه و «امیر المصری» نقش یک معلم دیگر را بازی کرده‌اند. هر دوی این بازیگران در فیلم «برزخ» (Limbo) دیده شده بودند. زیلبرستین و دمی نقش والدین را بازی می‌کنند در حالی که «آماندا لارنس»، «سم هور»، «کیلی فورسایت»، «لوکاس تورتور»، و «کامیلا روترفورد» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. بارکر، «ساموئل دی. اندرسون»، «فلورنس بیکر»، «کسنیا دورینت» و «گوئن کرانت» نقش پنج دانش‌آموز را بازی می‌کنند.

«باشگاه صفر» در بخش‌هایی از بریتانیا و اتریش فیلمبرداری شده و ششمین فیلم بلند هوسنر اتریشی خواهد بود. فیلم قبلی این فیلمساز تحت عنوان «جوی کوچک» (Little Joe) در سال ۲۰۱۹ در جشنواره کن اکران شد و جایزه بهترین بازیگری را برای «امیلی بیچام» به ارمغان آورد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید