news-background
news-background

مایکل جی. فاکس: Back to the Future نباید بازسازی شود؛ Once Upon A Time in Hollywood الهام‌بخش من برای بازنشستگی بود

فاکس می‌گوید تمایلی به بازسازی «بازگشت به آینده» ندارد.

«مایکل جی. فاکس» در مصاحبه با «ورایتی» می‌گوید مخالفتی با بازسازی «بازگشت به آینده» (Back to the Future) بدون بازیگران اصلی ندارد اما نیازی به ساخته شدن چنین فیلمی احساس نمی‌کند: «متعصب نیستم. هر کاری می‌خواهید بکنید. فیلم خودتان است. من پولم را گرفته‌ام.»

فاکس اضافه می‌کند که «رابرت زمکیس» و همکار نویسنده‌اش «باب گیل» تمایلی به مشارکت ندارند:‌ «فکر نمی‌کنم نیازی باشد. باب [زمکیس] و باب خیلی هوشمندانه موضع گرفته‌اند. فکر نمی‌کنم نیازی به بازسازی باشد چون قرار است مسئله‌ای را روشن کنید؟ قرار است راه بهتری برای بازگویی داستان پیدا کنید؟ شک دارم.»

فاکس ادامه می‌دهد که پس از اکران قسمت سوم اولین مراحل پیشرفت بیماری پارکینسون را تجربه کرده است:‌ «درست پس از موفقیت «قسمت سوم» شاید بحث‌هایی در موردش شده باشد، اما من هرگز مشارکتی در آن‌ها نداشتم.»

«کریستفر لوید» تمایل بیشتری به تولید فیلم‌های بیشتر «بازگشت به آینده» دارد و به «ورایتی» می‌گوید: «خیلی دوست دارم در دنباله‌ای بازی کنم، اما فکر می‌کنم باب زمکیس و اسپیلبرگ [تهیه‌کننده فیلم‌ها] احساس می‌کنند داستانی که می‌خواستند را در سه قسمت بازگو کرده‌اند. اما اگر کسی ایده درخشانی داشته باشد که تولید قسمت چهارم را توجیه کند ممکن است ساخته شود.»

فاکس پیش‌تر در مصاحبه با «امپایر» گفته بود که «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) «کوئنتین تارانتینو» الهام‌بخش او برای بازنشستگی از بازیگری بوده است.

این بازیگر ۶۱ ساله در سال ۱۹۹۱ وقتی ۲۹ ساله بود به پارکینسون مبتلا شد و تا سال ۱۹۹۸ ابتلای خود را فاش نکرد. او در سال ۲۰۲۰ اعلام کرد که وارد «دومین بازنشستگی» خود می‌شود.

فاکس به «امپایر» می‌گوید یکی از صحنه‌های فیلم تارانتینو با بازی «لئوناردو دی‌کاپریو» در نقش یک بازیگر فراموش‌شده و «برد پیت» در نقش بدلکارش زندگی واقعی او را تداعی کرده است: «به «روزی روزگاری در هالیوود» فکر کردم. صحنه‌ای دارد که شخصیت دی‌کاپریو دیگر نمی‌تواند جملاتش را به یاد بیاورد. به اتاق رختکن خود برمی‌گردد و جلوی آینه به خودش تشر می‌زند. دیوانه‌وار است. چنین لحظاتی را تجربه کرده‌ام وقتی که به آینه نگاه می‌کردم و می‌گفتم: «دیگر نمی‌توانم جملات را به یاد بیاورم. پس بهتر است بازیگری را فراموش کنم.» آرام‌بخش بود.»

فاکس رد ماه آوریل فاش کرده بود که پارکینسون هر روز زندگی را «سخت‌تر» از پیش می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید