news-background
news-background

لینا هیدی: بازیگری پس از Game of Thrones سخت‌تر شد

بازیگر نقش «سرسی لنیستر» می‌گوید «بازی تاج‌وتخت» مسیر بازیگری او را هموار نکرده است.

«لینا هیدی» می‌گوید سریال فانتزی «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) باعث نشده که مسیر بازیگری او هموارتر شود. هیدی که در هشت فصل نقش «سرسی لنیستر» را بازی کرد، در مصاحبه با مجله «پیپل» می‌گوید از ماه مه سال ۲۰۱۹ وقتی «بازی تاج‌وتخت» در اچ‌بی‌او به پایان رسید، احساس می‌کند که بازیگری «سخت‌تر» شده است.

هیدی می‌گوید: ««تاج‌وتخت» غافلگیری بزرگی بود. اما به هیچ وجه فکر نمی‌کردم: «دیگر تمام شد. زندگی آسان خواهد شد.» درهایی را گشود، بعضی امور را راحت‌تر کرد. اما از طرفی باعث شد برخی مسائل سخت‌تر به نظر برسند چون فکر می‌کردی: «حالا باید چه کنم؟»»

هیدی اضافه می‌کند که می‌کوشد شهرتش به واسطه این سریال را از زندگی شخصی‌اش جدا کند: «اگر کسی بگوید: «شما را در «بازی تاج‌وتخت» دیده‌ام» کوچکترین فرزندم حرف‌هایی می‌زند از این قبیل: ««بازی تاج‌وتخت» چه هست؟» اتفاقاً چند روز پیش بود که گفت: «مامان من توی...» و من جواب دادم: «نباید به مردم بگویی!»»

او به تازگی در مینی‌سریال «لوله‌کش‌های کاخ سفید» (White House Plumbers) مقابل «وودی هارلسون» دیده شده که داستانی در مورد رسوایی واترگیت روایت می‌کند: «هیچ چیزی در موردش نمی‌دانستم – صفر مطلق. هنوز هم نمی‌دانم، اگر بخواهید از من سؤال کنید. آنچه می‌دانم این است که خلق این زوج با وودی [هالسون]، این پرتره از یک ازدواج مزخرف، لذت‌بخش بود.»

اچ‌بی‌او چند اسپین‌آف برای «بازی تاج‌وتخت» در دست ساخت دارد. علاوه بر «خاندان اژدها» (House of the Dragon) که به فصل دوم رسیده، این شبکه تولید سریالی ویژه «جان استو» با بازی «کیت هرینگتون» و «شوالیه هفت قلمرو» (A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight) را تأیید کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید