news-background
news-background

منا مسعود بازیگر فیلم Aladdin پس از اظهار نظر جنجالی در مورد بازسازی Little Mermaid صفحه توییترش را حذف کرد

بازیگر فیلم لایو-اکشن «علاءالدین» صفحه توییترش را حذف کرد.

«منا مسعود» بازیگر فیلم لایو-اکشن «علاءالدین» (Aladdin) دیزنی پس از آنکه با انتقاد هواداران لایو-اکشن «پری دریایی کوچولو» (The Little Mermaid) مواجه شد، صفحه توییترش را حذف کرد.

این بازیگر ۳۱ ساله ادعا کرده بود که بازسازی «پری دریایی کوچولو» با بازی «هالی بیلی» از فروش ۱ میلیارد دلاری عبور نخواهد کرد اما «بدون تردید» دنباله آن ساخته خواهد شد.

فیلم «علاءالدین» مسعود با بازی «ویل اسمیت» در سال ۲۰۱۹ اکران شد. مسعود صفحه توییتری واکنش نشان داده بود که گمانه‌زنی کرده است «پری دریایی کوچولو» افتتاحیه احتمالی ۱۱۵ میلیون دلاری را ثبت می‌کند و عملکردی بهتر از افتتاحیه ۱۱۲ میلیون دلاری «علاءالدین» خواهد داشت.

مسعود می‌نویسد: «فیلم ما منحصربه‌فرد بود به شکلی که مخاطبین چند بار آن را دیدند. فقط به این دلیل بود که با آن افتتاحیه به فروش ۱ میلیارد دلاری رسیدیم. حدس من این است که «پری دریایی کوچولو» از ۱ میلیارد دلار عبور نمی‌کند اما بدون شک دنباله‌ای خواهد داشت.»

این توییت بازیگر مصری-کانادایی با انتقاد هواداران «پری دریایی کوچولو» مواجه شد و برخی گمان بردند که مسعود ادعا می‌کند تازه‌ترین لایو-اکشن دیزنی ارزش ساخت دنباله را ندارد. با افزایش انتقادات، مسعود آن توییت و حتی صفحه توییترش را حذف کرده است.

گروهی دیگر نیز بر این باور بودند که مسعود از ساخته نشدن دنباله «علاءالدین» به رغم فروش ۱ میلیارد دلاری ناخرسند است. این بازیگر در سال ۲۰۱۹ فاش کرده بود که پس از اکران «علاءالدین» به سختی نقشی به دست می‌آورد و حتی برای یک فیلم تست بازیگری نداده است.

مسعود برای به دست آوردن نقش «علاءالدین» بر بیش از ۲۰۰۰ بازیگر غلبه کرد. او گفته بود: «از سکوت کردن در این باره خسته شده‌ام. دوست دارم مردم بدانند که وقتی در فیلمی مثل «علاءالدین» بازی می‌کنید شرایط همیشه بر وفق مراد نیست. [می‌گویند:] «حتماً میلیون‌ها دلار به جیب زده. حتماً پیشنهادات زیادی دریافت کرده.» هیچ‌کدام حقیقت ندارد. از زمان اکران «علاءالدین» تاکنون حتی یک بار هم تست بازیگری نداده‌ام.»

او اضافه کرده بود: «مردم فکر می‌کنند حالا که «علاءالدین» ۱ میلیارد دلار فروخته من باید راضی باشم. اما امکانش هست لطفاً یک بار تست بازیگری بدهم؟ انتظار ندارم نقش «بتمن» را به من بدهید اما اجازه دارم وارد اتاق شوم؟ حتی نمی‌توانید فرصتی به من بدهید؟ بنابراین همیشه آنگونه که تصور می‌کنید نیست.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید