news-background
news-background

عذرخواهی داکوتا جانسون از یک گزارشگر به خاطر «آزار جنسی»

جانسون از گزارشگری عذرخواهی کرده است که به همراه «لزلی مان» به او «آزار جنسی» رسانده بودند.

«داکوتا جانسون» و «لزلی مان» در زمان اکران «چگونه مجرد باشیم» (How to Be Single) به یک گزارشگر «آزار جنسی» رساندند. این دو شوخی را با مرد گزارشگر شروع می‌کنند و حتی در میانه مصاحبه از او می‌خواهند برهنه شود. رفتار جانسون و مان با «کریس ون ولیت» در سال ۲۰۱۶ با انتقاد مواجه شده بود.

مان به گزارشگر می‌گوید: «ببین چه جوراب‌های خوشگلی داری!» ون ولیت با چهره‌ای شرم‌زده جواب می‌دهد: «متشکرم. هیچ‌کس در تلویزیون آن‌ها را نمی‌بیند، اما می‌دانم که جوراب پوشیده‌ام.»

جانسون سپس گامی فراتر می‌گذارد و با لحنی صمیمانه‌تر از پیش می‌گوید: «ما که می‌دانیم جوراب پوشیده‌ای.» مان حاشیه را کنار می‌گذارد و به سراغ اصل مطلب می‌رود: «مجردی؟ خوش‌تیپ هستی.» ولیت فاش می‌کند که مجرد است: «ممنونم! ادامه دهید!» جانسون می‌گوید: «به نظر می‌آید که عضله‌های بزرگی داری.» این زوج بازیگر سپس از دوستانشان می‌خواهند نگاهی به گزارشگر بیندازند: «بچه‌ها! نگاه کنید! مرد جذاب!»

جانسون در ادامه از ولیت می‌پرسد: «خیلی ورزش می‌کنی؟» در اینجا مصاحبه شکل عجیب‌تری به خود می‌گیرد. مان می‌پرسد: «می‌توانی پیراهنت را دربیاوری؟» وقتی ولیت جواب می‌دهد که «کدام یکی»، مان می‌گوید: «همه‌شان را.»

مان و جانسون سپس از گزارش می‌خواهند که «دکمه‌های بیشتری» از پیراهنش را باز کند وگرنه «حرف نمی‌زنیم.» ولیت می‌گوید: «مثل این است که... به من رشوه بدهید.»

بازیگران تا باز شدن همه دکمه‌ها دست برنمی‌دارند تا جایی که جانسون تأیید می‌کند ولیت «عالی به نظر می‌رسد.» او ادامه می‌دهد: «می‌شود همه از اینجا بروند؟» گزارشگر به شوخی می‌گوید: «این بهترین مصاحبه تاریخ است!» و در پایان اعلام می‌کند:‌ «خیلی خوش گذشت.»

هرچند در این گفت‌وگو از نگاه بسیاری از جمله خود گزارشگر جز چند شوخی سبکسرانه اتفاقی نمی‌افتد، اما برخی از بینندگان رفتار بازیگران را ناپسند دانستند و جانسون را به «آزار جنسی» متهم کردند.

چند سال بعد، جانسون در مصاحبه دیگری با ولیت در زمان اکران «اوقات بد در ال رویال» (Bad Times at the El Royale) اعتراف کرد: «من و لزلی مان به تو آزار جنسی رساندیم و از این بابت عذرخواهی می‌کنم.» ولیت سپاسگزاری می‌کند اما می‌گوید: «لذت‌بخش‌ترین مصاحبه دوران حرفه‌ای من بود. عالی بود.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید