news-background
news-background

اعتصاب نویسندگان آمریکا: سث مک‌فارلین تولید سریال‌های انیمیشن Family Guy و American Dad را تا امضای قرارداد جدید متوقف کرد

سازندگان «مرد خانواده» و «بابای آمریکایی» به اعتصاب نویسندگان پیوستند.

«سث مک‌فارلین» و دیگر نویسندگان تولید سریال‌های انیمیشن «مرد خانواده» (Family Guy) و «بابای آمریکایی» (American Dad) شبکه فاکس را نزدیک به دو هفته پس از آغاز اعتصاب اعضای «اتحادیه نویسندگان آمریکا» (WGA) متوقف کردند.

«ددلاین» گزارش داده است که مک‌فارلین برنده امی، «برایان بویل» و «مت ویتسمن» شورانرهای «بابای آمریکایی» و «ریچ اپل» و «الک سالکین» شورانرهای «مرد خانواده» این هفته تأکید کرده‌اند تا امضای قراردادی جدید میان اعضای اتحادیه و استودیوهای هالیوود تولید ادامه پیدا نمی‌کند.

مک‌فارلین که پدید‌آورنده و صداپیشه «مرد خانواده» و صداپیشه و هم‌‌پدیدآورنده «بابای آمریکایی» است، پیش‌تر در صف اعتصاب نویسندگان دیده شده بود. مشارکت مک‌فارلین غافلگیرکننده نیست چرا که او در اعتصاب سال ۲۰۰۷ نیز حضور قدرتمندانه‌ای داشت.

فصل بیست و یکم «بابای آمریکایی» ۷ مه به پایان رسید اما تولید بعضی از اپیزودهای بعدی به پایان رسیده است. فاکس در ماه ژانویه سفارش ساخت فصل بیست و دوم و بیست و سوم سریال «مرد خانواده» را صادر کرد. این شبکه در ماه دسامبر سال ۲۰۲۱ سفارش ساخت فصل ۲۰ و ۲۱ «بابای آمریکایی» را داده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید