news-background
news-background

سریال‌های Winchesters و Kung Fu در CW کنسل شدند

شبکه سی‌دبلیو سریال‌های «وینچسترها» و «کونگ فو» را کنسل اعلام کرد.

سریال‌های «وینچسترها» (The Winchesters) و «کونگ فو» (Kung Fu) پس از یک و سه فصل در شبکه سی‌دبلیو کنسل شدند. فروش این شبکه به کمپانی نکستار موج تازه‌ای از سریال‌های کنسل‌شده را به وجود آورده است.

در بیانیه شبکه آمده است: «همچنانکه سی‌دبلیوی جدید را بازآفرینی می‌کنیم، باید تصمیمات برنامه‌سازی دشواری اتخاذ می‌کردیم. از همکارانمان در برادران وارنر و عوامل و بازیگران «کونگ فو» و «وینچسترها» برای سخت‌کوشی، خلاقیت و تعهدشان سپاسگزاری می‌کنیم.»

«وینچسترها» اسپین‌آفی برای «فراطبیعی» (Supernatural) بود و به پیشینه والدین سم و دین وینچستر پرداخت. «دریک راجر» و «مری کمبل» در نقش زوج اصلی داستان بازی می‌کنند، در حالی که با بعضی از نیروهای شیطانی که در آینده با پسرانشان مقابله می‌کنند می‌ایستند. «رابی تامپسون» نویسنده و تهیه‌کننده قدیمی «فراطبیعی» (Supernatural) در تولید این پیش‌درآمد مشارکت کرده است. قسمت اول «وینچسترها» دومین اپیزود پربیننده فصل تمامی سریال‌ها پس از «واکر» (Walker) و پربیننده‌ترین برنامه تلویزیونی این شبکه از ژوئن تا اکتبر سال گذشته بود.

داستان سریال «کونگ فو» در مورد زنی چینی آمریکایی به نام «نیکی شن» با بازی «الیویا نیانگ» است که بحران روانی سبب شده از کالج کناره‌گیری و در چین سفری آغاز کند. اما وقتی به سان فرانسیسکو بازمی‌گردد، متوجه می‌شود که شهر زادگاهش غرق در فساد و جنایت شده و والدینش جین و می-لی درگیرش شده‌اند. نیکی با کمک خواهرش آلتیا، نامزدش هنری با بازی «الی لیو» و دیگر خویشاوندانش و با به کار گیری مهارت‌هایش در هنرهای رزمی می‌خواهد جنایت‌کاران را به سزای اعمالشان برساند. او در همین حین قاتل بی‌رحمی را جستجو می‌کند که استاد شائولینش «پی-لینگ» با بازی «ونسا کای» را به قتل رسانده.

«کریستینا ام. کیم» نویسنده فیلمنامه اپیزود اول «کونگ فو» و تهیه‌کننده اجرایی سریال در کنار «رابرت برنز» بود. «تونی چانگ»، «شنان دانگ»، «جان پراسیدا»، و «گوین استنهوس»، دیگر بازیگران سریال بودند.

سی‌دبلیو این هفته سریال «واکر: استقلال» (Walker: Independence) را پس از یک فصل کنسل کرد. سریال‌های «سوپرمن و لویس» (Superman & Lois)، «تمام آمریکایی: بازگشت به خانه» (All American: Homecoming) و «شوالیه‌های گاتهام» (Gotham Knights) همچنان سرنوشت نامعلومی دارند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید