news-background
news-background

«احمق نباشید!»؛ شعارهای مندی پتینکین در اعتصاب نویسندگان بحث‌برانگیز شد

بازیگر «عروس شاهدخت» و «میهن» روی پلاکارد می‌نویسد: «احمق نباشید! شما میلیون‌ها میلیون دلار درآمد دارید!»

«مندی پتینکین» بازیگر فیلم «عروس شاهدخت» (Princes Bride) و سریال «میهن» (Homeland) با پیوستن به صف اعتصاب نویسندگان بحث‌برانگیز شد.

این بازیگر برنده امی در مقابل دفاتر برادران وارنر دیسکاوری در نیویورک با پلاکاردی دیده شده که روی آن پیامی الهام‌گرفته‌شده از شخصیت فیلم «عروس شاهدخت» نوشته است: «پول پخش مجدد [برنامه‌های تلویزیونی] را خوردید آماده پرداخت شوید.» این عبارت ارجاعی است به جمله‌ای که شخصیت پتینکین در فیلم «عروس شاهدخت» می‌گوید: «پدرم را کشتید. آماده مردن شوید!»

در ویدیویی که از پتینکین در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده او فریاد می‌زند: «احمق نباشید! حواستان به مردم باشد! شما میلیون‌ها میلیون درآمد دارید! محض رضای خدا! بدون نویسندگان، ما هیچیم! آن‌ها داستان‌هایی خلق می‌کنند که قلب ما را به تپش وادار می‌کند! همین حالا کمک کنید!»

این بازیگر ۷۰ ساله در توییتر تصویری از خود در کنار «باب اودنکرک» بازیگر سریال «برکینگ بد» (Breaking Bad) به اشتراک گذاشته است. اعتصاب نویسندگان آمریکا علیه تهیه‌کنندگان هالیوود در ۱۵ سال گذشته بی‌سابقه بوده و باعث شده است که فیلمبرداری چندین عنوان تلویزیونی از جمله «موجودات عجیب» (Stranger Things) لغو شود. نویسندگان افزایش درآمد پخش عناوین در پلتفرم‌های استریم، اصلاح بیمه سلامت و محافظت در برابر اتاق‌هایی موسوم «مینی-روم‌ها» که نویسندگان بیشتری استخدام می‌شوند تا به نویسندگان اصلی کمک کنند، و نیز روشن‌تر شدن دستورالعمل‌های استفاده از هوش مصنوعی را خواستار شده‌اند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید