news-background
news-background

دولف لاندگرن در هشت سال گذشته با سرطان جنگیده است

بازیگر ۶۵ ساله «راکی ۴» می‌گوید هشت سال با سرطان مبارزه کرده است.

«دولف لاندگرن» بازیگر فیلم «راکی ۴» (Rocky IV) ومی‌گوید هشت سال با بیماری سرطان مبارزه کرده است. او در مصاحبه با «گراهان بنسینگر» فاش می‌کند که در سال ۲۰۱۵ بیماری سرطان کلیه در او تشخیص داده شده است.

لاندگرن پس از عمل جراحی به مدت پنج سال بدون علائم باقی می‌ماند اما در سال ۲۰۲۰ با مراجعه به یک پزشک در سفری به سوئد متوجه می‌شود که تومورهای بیتری در کلیه و کبد او به وجود آمده‌اند.

این بازیگر ۶۵ ساله که به زودی در «بی‌مصرف‌ها ۴» (The Expendables 4) و «آکوامن ۲» (Aquaman and the Lost Kingdom) دیده خواهد شد، می‌گوید به او گفته‌اند که فقط دو تا سه سال دیگر زنده خواهد ماند. در آن مقطع است که بازیگر با خود فکر می‌کند: «زندگی بسیار خوبی داشته‌ام. مثل این است که پنج بار زندگی کرده‌ام. بنابراین تلخ نبود اما برای فرزندان و نامزدم متأسف شدم.»

لاندگرن با نظارت دکتر «الکساندرا دراکاکی» از مرکز پزشکی دانشگاه یو‌سی‌ال‌ای تحت درمان پیشرفته‌ای قرار می‌گیرد. او می‌گوید این درمان که در حین فیلمبرداری «بی‌مصرف‌ها ۴» و «آکوامن ۲» اجرا شده حجم تومورها را تا ۹۰ درصد کاهش داده است.

لاندگرن می‌گوید باید تحت عمل جراحی دیگری قرار بگیرد اما خوش‌بین است که پس از آن اثری از سرطان در بدن او یافت نشود. دکتر دراکاکی می‌گوید امیدوار است که لاندگرن به‌جای «ماه‌ها» تا «سال‌ها» به حیات ادامه دهد.

لاندگرن در مورد آینده می‌گوید: «فقط قدردانید که فرصت زنده بودن پیدا کرده‌اید.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید