news-background
news-background

شرح صحنه‌های پایانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3

فیلم «نگهبانان کهکشان ۳» دربرگیرنده دو صحنه پسا-تیتراژ است.

[حاوی اسپویلر از فیلم «نگهبانان کهکشان ۳»]

پیش از اکران «نگهبانان کهکشان ۳» (Guardians of the Galaxy Vol. 3) بر کسی پوشیده نبود که استودیوی مارول و حتی به قول «جیمز گان» کارگردان این فیلم و مدیر تازه استودیوی دی‌سی ژانر ابرقهرمانی «از رمق افتاده» و بهتر است جانی دوباره بگیرد. سریال‌های پرشمار «دنیای سینمایی مارول» در دیزنی+ و خروج بازیگرانی چون «اسکارلت جوهانسن» و «رابرت داونی جونیور» از این چندگانه نیز مزید بر علت شده است.

«نگهبانان کهکشان ۳» که آخرین قسمت سه‌گانه است به کلی از حوادثی که در «دنیای سینمایی مارول»‌ در حال وقوع است جداست و «کانگ» خطری برای اعضای گروه به شمار نمی‌آید. از سوی دیگر بعضی از بازیگران «نگهبانان» از جمله «زویی سالدانا» و «دیو باتیستا» ادعا کرده‌اند که به دنیای مارول بازنخواهند گشت.

این فیلم دو صحنه پسا-تیتراژ دارد که در مورد اول آن شخصیت «راکت راکون» با صداپیشگی «بردلی کوپر» به عنوان رهبر جدید گروه معرفی می‌شد. «گروت» با صداپیشگی «وین دیزل»، «آدام وارلاک» با بازی «ویل پولتر»، «کراگلین» با بازی «شان گان»، «کازمو سگ فضایی» با صداپیشگی «ماریا باکالوووا»، و شخصیت جدید «فایلا» با بازی «کای زن» که یکی از فرزندان نجات‌یافته از «فرگشتی اعظم» با بازی «چوکودی ایووجی» است. فایلا در کتاب‌های کامیک مارول یکی از اعضای «نگهبانان» است اما سرگذشت او با فیلم تفاوت زیادی دارد.

حتی شخصیت «پیتر کوئیل» با بازی «کریس پرت» پس از دیدار دوباره با پدربزرگ انسانی‌اش با بازی «گرگ هنری» روی زمین، صحنه تیتراژ خودش را دارد و وعده داده می‌شود که «استار-لرد افسانه‌ای بازخواهد گشت.»

مارول در طول ۲۱ ماه گذشته به واسطه صحنه‌های پسا-تیتراژ وعده تولید شش فیلم یا حتی بیشتر را داده است. از دنباله یا دنباله‌های «شانگ-چی» (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) گرفته تا دنباله‌ای برای «جاودانگان» (Eternals) برای شخصیت «استارفاکس» با بازی «هری استایلز»، «دروییگ» با بازی «بری کیوگن»، و «تنا» با بازی «انجلینا جولی». مارول علاوه بر این وعده داده است که دنباله‌های دیگری می‌سازد برای «دکتر استرنج ۲» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) با بازی «شارلیز ترون» در نقش «کلیا»، دنباله «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) با بازی «برت گلدستین» در نقش «هرکول»، دنباله «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» (Black Panther: Wakanda Forever) با بازی «لتیشا رایت» در نقش «شوری»، و حالا دنباله‌ای برای «نگهبانان کهکشان ۳» که اعضای گروه را روی زمین دنبال می‌کند.

هیچ‌یک از این دنباله‌ها به صورت رسمی از سوی استودیوی مارول به تأیید نرسیده و گزارشی در مورد پیشرفت آن‌ها منتشر نشده است. اما مارول هیچ‌گاه بی‌جهت بازیگرانی چون ترون، گلدستین و یا استایلز را برای نقش‌های کوتاه ۹۰ ثانیه‌ای استخدام نکرده و دلیلی برای تولید نکردن بیشتر دنباله‌ها نمی‌بیند.

«کوین فایگی» تأکید کرده است که «انتقام‌جویان: جنگ‌های سری» (Avengers: Secret Wars) پایان بخش «مجموعه داستان دنیاهای موازی» (Multiverse Saga) است به گونه‌ای که «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) پایانی بود بر «مجموعه داستان بی‌نهایت» (Infinity Saga). بعضی از دنباله‌های یاد شده به راحتی در رویدادهای «جنگ‌های سری» و «انتقام‌جویان: دودمان کانگ» (Avengers: The Kang Dynasty) جا می‌گیرند و ممکن است به صورت سریال راهی دیزنی+ شوند. اما با شکست تجاری «مرد-مورچه‌ای و زنبوک: کوانتومانیا» (Ant-Man and the Wasp: Quantumania)، مارول در سال‌های پیش رو محتاطانه‌تر گام برخواهد داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید